رفتن به مطلب

پیدا کردن مناسب ترین کلمات کلیدی با هدف سئو


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

فرض کنید می خواهید مطلبی را در رابطه با آشپزی در وبلاگتان نگارش کنید. “پختن غذا”  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  هدف و منتخب شماست که از نظرتان توسط کاربران جستجو خواهد شد و می خواهید تا با این عبارت رتبه کسب نمایید. به جهت اینکه راحتر و سریعتر به هدفتان برسید باید 3 روش انتخاب کلمات کلیدی دیگری را نیز همزمان انجام دهید:
گام اول: ابتدا باید بدانید در 10 الی 20 سایت اولیه که در نتایج گوگل در مورد “پختن غذا” ارائه میشود چه کلمات و یا عباراتی بارها تکرار شده و بکار گرفته شده اند.
گام دوم: زمانی که کلمه کلیدی شاخص را در نوارابزار گوگل جستجو میکنید و یا پس از سرچ در قسمت جستجوهای مرتبط چه کلمات دیگری ارائه میشود.
گام سوم: از ابزارهای تخصصی انتخاب کلمات کلیدی مانند نرم افزارهای Keyword planner و Google AdWords نیز همزمان استفاده کرده و از کلماتی که ارائه میدهند بهره گیرید.
نهایتا شما لیستی از بهترین کلمات کلیدی دارید که این واژگان همان  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  هستند که موجب خواهند شد تا محتوا و لینک شما در سایت رتبه خوبی را کسب نمایید. بعنوان مثال “دستور پخت” کلمه کلیدی است که به همراه “پخت غذا” بسیار زیاد دیده میشود بنابراین در تولید و نگارش این مقاله از این کلمه نیز باید زیاد استفاده شود، و یا کلمه کلیدی “جنگل های بارانی استوایی” اگر به همراه “آمازون” در یک تولید محتوا مربوط به جنگل های بارانی استفاده شود مطمئنا رتبه خوبی بدست خواهد آورد، زیرا آمازون بسیار شناخته شده است و توسط افراد زیادی روزانه سرچ خواهد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...