رفتن به مطلب

اخبار انلاین جعلی را به روش هایی که میگوییم از طراحی سایت خود حذف کنید


sanazkarimi

پست های پیشنهاد شده

انتشار اخبار جعلی وبسایت در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، باعث میشود که موتور های جستجو به وبسایت شما و نمره سئو شما اهمیت قائل نشوند و نمره منفی بگیرید .

در ادامه به هقت نکته برای حذف اخبار جعلی از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. میپردازیم که میتواند اعتبار وبسایت شما را در موتور های جستجو تضمین کند .
 
اخبار واقعی و دارای منبع واقعی را منتشر کنید !
 
BRUCE LAWSON در این باره می گوید: "اخبار جعلی پدیده ای است که سه دلیل دارد:
اول، رسانه های اجتماعی که در آن حضور داریم و داستان هایی که در آن مکان ها لایک کرده ایم باعث می شود تا این رسانه ها بیشتر بخواهند با ارائه اخبار و تبلیغاتی، نظرمان را جلب نمایند.
دوما، خیلی از این وب سایت های اخبار جعلی برای این که از مردم درآمدزایی کنند به صورت تبلیغاتی در وب سایت ها حاضر می شوند. به یاد داشته باشید که این تبلیغات برای هاست وب سایت اصلا مناسب نمی باشد.
سوما، ما همیشه باید برای پرداختن اجناسی در وب سایت های تجاری (صفحه پرداخت)، راهی آسانی در پیش روی کاربران خود بگذاریم که با این موارد مواجه نشویم.
 
 
معنای جدید از اخبار منتشر شده در طراحی سایت خود به کار ببرید
 
MOLLY E.HOLZSCHLAG در این باره این گونه اظهار می دارد: "با ظهور وب سایت ها، معنای اخبار و رسانه ها تغییر یافته است. ما باید در ابتدا، معنای واقعی اخبار را درک کنیم تا آن ها را به نحو احسنت در وب سایت خود به کار ببریم و یا از اخبار جعلی در وب سایت خود ممانعت به عمل آوریم. ما باید واقعا برای خود تعریف کنیم که اخبار چه معنی می دهد و ژورنال ها و رسانه ها چه کاری انجام می دهند.
 
 
بیزینس وبسایت خود را بعد از طراحی سایت پیدا کنید
 
JOSH CLARK بنیان گذار BIG MEDIUM در این باره می فرماید: "زمانی که هدف وب سایت خود را جذب کاربران مشخص می نماییم و تبلیغات را بهترین محتوا برای وب سایت های تجاری خود در نظر می گیریم، به دنبال سبک بیزینسی شگرفی می باشیم و این امر رسانه ها را تشویق می کند تا هر آن چه که ما می خواهیم بشنویم را به ما ارائه دهند، نه آن چیز هایی که چالش برانگیز می باشند و یا صحیح هستند. نباید به تبلیغات به عنوان یک سبک تجاری و یا بیزینسی بنگریم. در هر صورت باید در طراحی وب خود از ژورنال ها و مجلاتی کمک بگیریم که می توانند بهترین و معتبرترین اخبار را در اختیار ما قرار دهند که متناسب نیازهای وب سایت مان می باشد".
 
 
برای یادگیری و آموزش وقت و هزینه بگذارید
 
مشاور ارشدی به نام PATRICK LAUKE در این باره این گونه نظر خود را بیان می کند: " تویتر و فیس بوک می تواند بهترین منبع یادگیری برای شما باشد. این منابع، تجربه های تان را بر اساس دوستان و علایقی که در این سیستم عامل ها مشهود می باشد، شخصی سازی می کنند- به همین دلیل است که در وهله اول ما از این منابع استفاده می کنیم. رسانه های اجتماعی هرگز ادعای بی طرفی نمی کنند و هیچ عهدی برای تعادل و عدالت در این رسانه ها وجود ندارد.
 
مردم اخبار مورد نظر خود را از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند که هیچ فرقی با افرادی که اخبار FOX را مشاهده می کنند و یا سر فصل های MURDOCH را می خوانند، ندارند. در این جا هیچ راه حل سریع و تکنولوژی یافته ای وجود ندارد. یافتن راه حل در این زمینه می تواند بسیار سخت باشد: ما نیاز داریم تا به افراد آموزش دهیم که چگونه منابع خبری را با دقت ارزیابی کنند و نقطه نظرات مختلفی را جستجو نمایند".
 
 
 
 
 
 
 



 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...