رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

قبلا خواندید که در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. باید زبانهای برنامه نویسی آن را بدانید و بتوانید به صورت درست از آن استفاده کنید که یکی از این لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. که بسیار معروف است و قابلیت های فراوانی به سایت و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما اضافه میکند زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است.

قبلا در مورد لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خواندید که این زبان در سال ۱۹۹۵ به دنیای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. عرضه شد و برنامه نویسان توانستند به کمک آن و ترکیب جاوا اسکریپت با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. امکانات بسیار زیادی به سایت های ساده و بیروح گذشته اضافه کنند.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

هنگامی که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای استفاده عمومی توسط شرکت Sun micro system عرضه شد بسیاری از برنامه نویس ها توانستند با کمک این زبان امکانات جانبی بسیاری به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اضافه کنند که در نوع خودش بینظیر بود.

امکاناتی مانند افزودن افکت های زیبا در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مانند باریدن برف یا باران در سایت، متن متحرک در نوار عنوان مرورگر، پیغام خوش آمد گویی و خداحافظی به کاربر و سایر امکاناتی از این دست که اگر از کاربران قدیمی اینترنت هستید حتما آنها را به یاد دارید که با پیشرفت اینترنت و به بازار آمدن زبانهای برنامه نویسی جدید کم کم استفاده از جاوا اسکریپت در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کمرنگ شد و جای خود را به PHP داد.

امروزه از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت بیشتر برای بستر سازی برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. های پیشرفته و نرم افزارهای تحت وب مانند سیستم های چت و پشتیبانی آنلاین و همچنین برگزاری سمینارهای اینترنتی استفاده میشود و دیگر برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کمتر از آن استفاده میشود و اگر هم شخصی بخواهد در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت استفاده کند برای دادن افکت و زیبا سازی منو ها و تصاویر و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از آن استفاده میکند.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و زیباسازی آن با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

دستوراتی که برای زیباسازی و افکت دادن به بخش های مختلف سایت با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت نوشته میشود معمولا در یک فایل با پسوند JS. نگهداری میشود که به آن اپلت Applet گفته می شود.

در کدهای سایت فقط کافی است این فایل را فراخوانی کنند و هر بخشی از سایت که این اپلت ها فراخوانی شود، بلافاصه کدهای داخل آن خوانده میشود و نتیجه آن در مرورگر به کاربر نمایش داده میشود.

و برای این روند ترجمه اپلت ها به صورت درست انجام شود باید از مرورگرهایی استفاده شود که از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. پشتیبانی میکنند که از جمله این مرورگر ها میتوان به فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و کروم اشاره کرد و همچنین امروزه اکثر گوشی های همراه هم از جاوا اسکریپت پشتیبانی میکنند و مشکلی برای اجرا کردن دستورات آن ندارند.

با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت میتوانید امکانات بسیار خوبی به سایت های خود اضافه کنید و بخش هایی که کاربر به آن نیاز دارد را در سایت قرار دهید و مطمئن باشید که کاربران شما از این تغییرات راضی خواهند بود.

رضایت کاربر یعنی افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت و جلوگیری از خروج کاربران از آن و در نتیجه کاهش نرخ پرش سایت. ولی باید دقت کنید که استفاده از این زیبا ساز ها باعث آزار کاربران در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نشود.

به عنوان مثال امروزه دیگر هیچ طراحی از پیام های خوش آمدگویی یا مثلا بارش برف در سایت خود به عنوان زیباسازی استفاده نمیکند، زیرا استفاده از هر امکاناتی برای خودش بازده مشخصی دارد و با گذشتن از آن دوره عملا منسوخ میشود و نباید دیگر از آن استفاده کرد. بلکه باید به فکر خلاقیت و پیدا کردن روشهای جدید استفاده از آن بود و برای تمام زبان های برنامه نویسی از جمله جاوا اسکریپت هم همین قانون در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. وجود دارد.

 

سایر مقالات مرتبط

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...