رفتن به مطلب

بهترین ایده ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی


پست های پیشنهاد شده

گام به گام تا شروع یک کسب و کار موفق

کسب و کار اینترنتی عبارتی است که این روزها زیاد به گوشمان می خورد. اما تاکنون با خود اندیشیده اید که منظور از کسب و کار اینترنتی چیست؟ کسب و کار اینترنتی در حقیقت هر گونه فعالیت قانونی مثل فروش خدمات یا کالا است که از راه دور و با کمک اینترنت انجام گیرد و در پایان، صاحب کسب و کار مبلغی به عنوان دستمزد دریافت نماید.

کسب و کار اینترنتی، پاره وقت یا تمام وقت؟

از مزایای داشتن یک کسب و کار اینترنتی انعطاف پذیری بالای آن است. به این معنا که اگرچه داشتن ساعت کاری منظم می تواند به پیشرفت کار و افزایش درآمدتان کمک نماید، اما مجبور نیستید هر روز راس ساعت مشخص یا در محل خاصی شروع به کار نمایید. بنابراین می توانید مانند یک شغل تمام وقت از 8 صبح تا 5 عصر کار کنید یا آنکه روزها به محل کارتان مراجعه نموده و یک کسب و کار اینترنتی را به عنوان شغل دوم برای اوقات فراغتتان برگزینید. همچنین تصمیم با خود شما است که در تعطیلات و مسافرت ها، به کمک یک مودم همراه به کسب و کار اینترنتی خود بپردازید یا آنکه تمامی تعطیلات را در کنار خانواده سپری کنید.

چند ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

چنانچه به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی علاقه دارید، بهتر است پیش از هر چیز حوزه کاری خود را مشخص نموده و با صبر و حوصله فراوان شروع به کار نمایید. به خاطر داشته باشید پیشرفت و سود دهی کسب و کار اینترنتی ممکن است مدتی طول بکشد. این امر طبیعی است و نباید موجب دلسردی شما گردد. در ادامه ایده هایی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی برایتان نوشته ایم:

بلاگ نویسی: یکی از پر درآمدترین انواع کسب و کار اینترنتی که بازار داغی دارد، تامین محتوا برای وب سایت ها است. با توجه به رشته تحصیلی علاقمندی ها، اطلاعات عمومی و توانایی های خود می توانید به ترجمه و تهیه محتوا برای سایت ها بپردازید و کسب درآمد نمایید.

فروش محتوای آموزشی: اگر خودتان از سطح دانش کافی برخوردار هستید یا شخصی در آشنایانتان توانایی آموزش در هر زمینه ای را دارا می باشد، می توانید با تهیه فایل های PDF یا ویدیویی، به فروش محتوای آموزشی از طریق وب سایت پرداخته و کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید. به عنوان مثال به آموزش طراحی وب سایت، طراحی لوگو یا حتی دوخت یک پیراهن بپردازید و سپس فایل آموزشی را از طریق وب سایت بفروشید.

مدیریت شبکه های اجتماعی: دنیای اینترنت پر است از صاحبین مشاغلی که وقت سر خاراندن ندارند و به دنبال یک شخص حرفه ای و مسلط به مدیریت شبکه های اجتماعی، تبلیغات و افزایش فالوئر هستند. در صورتی که می توانید روزانه به صورت منظم به فعالیت در شبکه های اجتماعی بپردازید و به کار کردن با اینستاگرام، تلگرام، گوگل پلاس، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی تسلط کافی دارید، مدیریت شبکه های اجتماعی، بهترین کسب و کار اینترنتی برای شما خواهد بود.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...