itzeroone 6 ارسال شده در آبان 23، 1396 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آبان 23، 1396 فرایند تبادل بازخورد یکی از رکن های اصلی در کسب و کار است که اکثر صاحبان و رهبران کسب و کار ها از آن استفاده نمیکنند . درحالیکه همهی تئوریهای کسبوکار «بازخورد» را یک موهبت میدانند، ولی واقعیت این است که اغلب مردم اینطور فکر نمیکنند. در ادامه همراه با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. باشید . بیشتر مردم از بازخورد گرفتن اجتناب میکنند و حتی علاقهای ندارند که نظر دیگران را در مورد کیفیت کارشان جویا شوند.به همین دلیل رهبران کسبوکار باید با کارمندانشان تعاملات سازنده و مثبتی داشته باشند. بازخورد دادن بخش مهمی از شغل یک رهبر است که میتواند حتی دردسرآفرین باشد. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.