رفتن به مطلب

بعد از طراحی سایت ، بهینه سازی سایت را چگونه شروع کنیم ؟


sanazkarimi

پست های پیشنهاد شده

هرکسب و کاری برای ورود به فضای مجازی و دیده شدن میان مشتریان خود ، نیازمند بهینه سازی است . اما این بهینه سازی بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مناسب با کسب و کار خود اتفاق میافتد . در این مقاله قصد داریم تا زمان مناسب برای سئو وبهینه سازی سایت را برای شما شرح دهیم .
بسیاری از کسب و کار ها بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، به فکر چاپ کارت ویزیت و تراکت یا تبلیغات محیطی می افتند تا بلکه مشتری سایت خود را پیدا کنند ! غافل از اینکه برای بازدهی هرچه بیشتر و جذب کاربری که مشتری شما میشود این روش ها جوابگو نیست !
شاید بپرسید چرا ؟
جواب آن بسیار واضح است ! کاربران اینترنت ، تنها شما را در اینترنت می بینند و نه در دنیای واقعی ! یا بهتر بگویم بیشترین پیگیری شما توسط مشتریان و کاربرانتان از طریق اینترنت و موتور های جستجو اتفاق می افتد .
حال ببینیم بعد از طراحی سایت چه زمانی مناسب برای سئو و بهینه سازی سایت است ؟
زمان مناسب برای شروع به بهینه سازی سایت ، دقیقا زمان به اتمام رسیدن پروژه طراحی سایت شما و آماده شدن آن برای آنلاین شدن است . در این زمان گوگل به کمک ربات های خزنده خود وبسایت های جدید را شناسایی میکند ، و مدتی به آنها بها میدهد تا بتوانند خود را در نتایج گوگل به درستی و با بهترین استراتژی نشان دهند .
درابتدانیز مهم ترین بهینه سازی ، بهینه سازی داخلی است که در مقالات قبلی به آن پرداخته شد .

معیار هایی برای سئو خارجی بعد از طراحی سایت
هنگامیکه بهینه سازی داخلی سایت یا سئو On Page تمام شد ، باید به فکر سئو خارجی که یکی از پیچیده ترین روش ها برای رتبه گرفتن در موتور های جستجو است باشیم . این روش که با توجه به استراتژی درست و صحیح در زمان مناسب جواب میدهد ، حتما باید توسط کارشناسان باتجربه انجام شود زیرا ممکن است با بهینه سازی اشتباه و رعایت نکردن نکات ، سایت شما در لیست سیاه گوگل قرار بگیرد و هیچگاه نتوانید از آن خارج شوید ! که این یعنی پایان دادن به کسب و کار در اینترنت !
روش های قیمت گذاری روی سئو بعد از طراحی سایت

قیمت سئو بهینه سازی اصولا بر اساس کلمات کلیدی ، تعداد جستجو و رقبا تعیین میشود . مسلما قیمت بهینه سازی برای کلمه کلیدی که 200 دفعه در گوگل جستجو میشود با کلمه کلیدی که 2000 دفعه جستجو میشود متفاوت بوده و زمان بر !

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...