رفتن به مطلب

7 نکته مهم در اجرای کمپین های سئو


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

سئو یکی از عوامل دیده شدن کسب و کار ها در سطح اینترنت است . البته با اجرای درست آن میتوان نظر قطعی برای جوابدهی یک کسب و کار داد . در این مقاله به 7 نکته برای اجرای کمپین های سئو میپردازیم که بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بسیار مهم است .
همیشه رتبه اول را در نظر بگیرید :

قطعا شما هم دوست دارید بدونید چطوری میشه یه کمپین سئو رتبه صفحه اول رو تضمین کند . علاوه بر این باید از اینکه کمپین با برند تداخل نداشته باشه هم اطمینان حاصل کنید.
یه شرکت سئوی حرفه ای و رقابتی باید بتونه علاوه بر اینکه برندی رو که بهش داده شده افزایش بده، باید کاری کند که آن برند بهتر دیده بشود .
هزینه های سئو و بهینه سازی بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

بعد از طراحی سایت ، دومین مسئله ای که باید به فکر آن باشید هزینه های سئو و زمان اجرای آن است . بعد از طراحی سایت ، سئو دومین مسئله هزینه بردار برای موفقیت یک کسب و کار است پس باید طبق بودجه و صلاحدید جلو بروید تا ضرر نکنید .
درآمدهای آینده ؟!

برای اجرای کمپین سئو باید این نکته را در نظر بگیرید که با اجرای آن به چه سقفی از درآمد و مشتری میخواهید برسید ؟ آیا در چند سال آینده شرکت و کسب و کار شما دیگر جایی بین رقبای شما دارید یا نه ؟
زمان مورد نیاز برای اجرای سئو

زمانی که لازم تا بتوانید رشدی در میزان فروشتان مشاهده کنید به چند عامل بستگی داره. این عوامل عبارتند از:

مدت زمانی که سایتتون آنلاین شده
مقدار سئوی سایت قبل از کمپین
مقدار محتوای موجود روی سایت و سایر عوامل مرتبط با سئو

شرکت یا فردی که برای اجرای سئو استخدام میکنید

اگه بخواهید میتونید از یه شرکت بازاریابی مثل دارکوب که تو کارش خبره است کمک بگیرید.
نحوه اجرای سئو
برای اجرای کمپین های سئو باید به صورت زیر عمل کنید :
بعد از طراحی سایت باید به فکر ایجاد محتوای غنی و یکتا در وبسایت خود کنید . این محتوا به موتور های جستجو نشان میدهد که وبسایت فعالی دارید و باید توجه بیشتری به شما کند . در مرحله دوم باید استراتژی کلمات کلیدی خود را مشخص کنید که با چه کلمه ای باید در صفحه اول باشید تا مشتریان شما باشند .
در مرحله سوم به فکر بلاگ نویسی و انتشار پست های خود در وبلاگ باشید . ودر در مرحله آخر ، شبکه های اجتماعی سایت خود باشید و اپدیت دائمی آنها .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...