رفتن به مطلب

راه های محبوب سازی در طراحی وب سایت


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

اگر شما صاحب سايت هستيد، اگر خريد و فروش از طريق وب سايت انجام مي دهيد بايد بدانيد چگونه وب سايت خود را محبوبتر سازيد.در این مقاله با محبوب سازی در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. آشنا میشویم .

اين امر باعث افزايش بازديد ها مي شود. وب مانند یک جنگل در حال رشد می باشد. امروزه پیدا کردن وب سایت های خوب با محتوا مناسب کار چندان آسانی نیست. اگر شما صاحب سایت هستید، اگر خرید و فروش از طریق وب سایت انجام می دهید باید بدانید چگونه وب سایت خود را محبوبتر سازید.این امر باعث افزایش تعداد بازدید های شما می شود.

استفاده از میزبان (هاستینگ) قدرتمند در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

بعد از تعیین نام دامنه مرحله بعدی انتخاب یک پلن میزبانی می باشد. شما باید به نکاتی در انتخاب هاستینگ خود توجه کنید.
یکی از مهمترین موارد کیفیت و سرعت وب سایت شما است. تصور کنید که میزبان خود را از جاهای نا معتبر و با قیمت ارزان تهیه کرده اید! این گونه میزبانی ها، میزبانی های اشتراکی هستند. یعنی وب سایت شما به همراه تعدادی وب سایت دیگر بر روی یک سرور قرار دارند. در این نوع میزبانی، منابع سرور به صورت اشتراکی توسط وب سایت ها استفاده می شود. حال اگر تعداد وب سایت ها بر روی یک سرور زیاد باشد، منابعی که به سایت شما تعلق می گیرد کمتر خواهد بود. همچنین در بعضی از ساعات روز که تعداد بازدید ها بالا است ممکن است سرور توانایی پاسخگویی به ایم تعداد بازدید را نداشته باشد. درنتیجه سایت شما بالا نمی آید و یا سرعت بالا آمدن آن بسیار کند می شود. پیشنهاد ما استفاده از سرور های قوی با تعداد کاربران کمتر و یا استفاده از سرور های اختصاصی می باشد. در صورتی که از میزبانی خوبی برای کاربران خود استفاده نکنید و به هر دلیل کاربران از سرعت وب سایت شما ناراضی باشند، دیگر به سایت شما باز نخواهند گشت. و این به معنی از دست دادن کاربران می باشد.

بهینه سازی سایت بعد از طراحی سایت
بهینه سازی سایت یکی از مهمترین موارد داشتن یک وب سایت خوب، کارآمد و دقیق ، بهینه سازی سایت می باشد. موتور های جستجو همانند گوگل و یاهو قواعدی خاص و استاندار هایی را تعیین کرده اند. در صورت رعایت این استاندار ها موتور های جستجوگر راحتتر وب سایت شما را پیمایش می کنند. همچنین مطالبی که برای شما مهم است را متوجه می شوند.
در نتیجه رتبه شما در موتور های جستجو گر بهتر می شود. و این بدان معنی است که تعداد بازدید های شما بالاتر می رود، فروش محصولات و خدمات شما بیشتر میبشود. این عملیات را اصطلاحا سئو (SEO) می نامند. این عملیات زمان بر بوده و برای وب سایت ها حدود 4 ماه تا 1 سال به طول می انجامد.

استفاده از بهینه سازی رسانه های اجتماعی
استفاده از بهینه سازی رسانه های اجتماعی بهینه سازی وب سایت پایان کار نیست! مرحله بعدی استفاده بهینه سازی شبکه ها و سرانه های اجتماعی می باشد. امروزه شبکه های اجتماعی به پایگاه های و ابزارهای قدرتمند تجارت و بازاریابی تبدیل شده اند! استفاده از بهینه سازی رسانه های اجتماعی شامل چندین نکته می باشد. در ابتدا، اطمینان حاصل کنید محتوا سایت شما بعد از طراحی سایت با محتوا موضوع شما در این رسانه ها یکی است ، مغایرتی ندارد و تاریخ گذشته نیست.قسمت دوم وب گردی می باشد. شما وب گردی می کنید، در سایت ها پیام و نظر می گذارید.نگران نباشد که چی در ذهن شما می گذرد. آن را به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید با این کار بک لینک برای سایت خود بدست آورید
بک لینک ها، پیوند هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود. این امر باعث بالا تر رفتن اعتبار سایت شما می شود.

کاربران را در سایت خود دخالت دهید!
کاربران را در سایت خود دخالت دهید! هدف اصلی شما از طراحی سایت، جمع آوری هرچه بیشتر کاربران است تا در مواقع بخصوص کالا و یا خدمات و یا تبلیغات خود را به آنها نمایش دهید.

 

برای این کار لازم است شما با ترفندهایی کاربران را جذب سایت کنید.یکی از این ترفند ها اجازه دخالت و نظر دهی کاربران است.
نگران ایجاد سوالات باز نباشید! بگذارید کاربران نظرات خود را اعلام کنند.این کار باعث جذب کاربران می شود. همچنین شما می توانید برای وب سایت خوب یک تالار (انجمن) درست کنید. کاربران داخل این انحمن ها تبادل نظر می کنند. این کار باعث افزایش کارایی و جذب کاربران میشود.

استفاده از گرافیک ظاهری زیبا، سبک و مرتبط با زمینه کاری در طراحی سایت
استفاده از گرافیک ظاهری زیبا، سبک و مرتبط با زمینه کاری یکی دیگر از مهمترین قسمت های ایجاد یک سایت، طراحی گرافیکی ظاهر سایت می باشد. شاید یکی از دلایلی که برخی شغل طراحی سایت را یک شغل تخصصی می نامند این موضوع باشد. استفاده از رنگ های مناسب.استفاده از چینش مناسب متون.
استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها. اشنایی کامل با روانشناسی رنگها و...
پیشنهاد می شود بعد از تکمیل یک طرح گرافیکی، آن را به نظر سنجی بگذارید. این مهم است که کاربران سایت شما از این طرح راضی هستند؟ آیا ارتباط برقرار کردن با این طرح برای آنها راحت است؟

شما با رعایت 5 راه ساده و در عین حال مهم می توانید محبوبیت سایت خود را بالا ببرید. این کار باعث افزایش ترافیک سایت شما نیز می شود.

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...