رفتن به مطلب

فال روزانه


ℬαℬy㋡❦

پست های پیشنهاد شده

فال روزانه شنبه 16 ابان 1396
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی عملگرا، با انرژی، با استعداد، مثبت اندیش و دارای شم تجاری فوق العاده ای هستید. شما هر کمکی که از دستتان بر بیاید از دوستان و اطرافیان خود دریغ نمی کنید و همین باعث می شود که در میان آنها از ارزش و احترام بسیاری برخوردار باشید. امسال به شما توصیه می شود که برای انجام کارهای مهمتان به دیگران اعتماد نکنید و خودتان مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. همچنین در به اشتراک گذاشتن مسائل شخصی و رازهای خود با دیگران باید خیلی دقت کنید زیرا این کار به نفعتان تمام نخواهد شد. فضای موجود در محل کارتان ایجاب می کند که کارهای مهمی که به عهده تان گذاشته می شوند را با احساس مسئولیت پذیری بیشتری به انجام برسانید. همسر و اعضای خانواده تان شما را مورد حمایت خود قرار داده و در هر شرایطی در کنارتان خواهند بود و شما را غرق در عشق و محبت خود خواهند نمود. سفرهای دوردست کاری که برخی از آن ها به مقصد کشورهای خارجی هستند برای شما منافع زیادی را به همراه خواهند داشت. ماه های آبان، دی و فروردین برای شما به ویژه از لحاظ روابط عاطفی بسیار مهم و پر از اتفاقات مختلف خواهند بود.
 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است مجبور باشید با مخالفت هایی که با شما می شوند دست و پنجه نرم کنید. به احتمال زیاد این مخالفت از جانب یک نفر خواهد بود که نسبت به شما از لحاظ سنی یا موقعیتی بالاتر است. با وجود این که باید به حرف های آنها گوش کنید اما این را هم در نظر داشته باشید که فقط خود شما هستید که می توانید در مورد زندگی شخصی خودتان و اینکه چگونه می خواهید زندگی کنید تصمیم نهایی را بگیرید. هر کاری هم که بکنید بالاخره یک نفر پیدا خواهد شد که با شما مخالفت کند. امروز کمی خسته و بی حوصله هستید. دلیل این موضوع به احتمال زیاد دیر خوابیدن و نداشتن استراحت کافی است. اگر برایتان امکان دارد صبح را در خانه بمانید و استراحت کنید.
 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
هر از گاهی کمی تنها ماندن برای هر کسی ضروری است، اما باید متوجه این موضوع هم باشید که وقتی انزوا و گوشه طلبی شما از حد بگذرد این رفتار اصلا سالم نیست. از خودتان دلیل این که به خلوت خود پناه برده اید را بپرسید، اگر جواب این سوال این است که قصد دارید از چیزی یا کسی فرار کنید باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. با این کار تنها اوضاع بدتر خواهد شد، بهترین راه برای رهایی از یک مشکل روبرو شدن با آن و حل کردن آن برای همیشه است. امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را به خوبی بررسی کنید.
 
 
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز مواظب احساس ناخوشایند حسادت در وجود خودتان باشید، زیرا اگر مواظب نباشید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید اسیر این احساس منفی خواهید شد. بیشتر موقعیت هایی که باعث بروز چنین احساسی می شوند ناشی از احساس کمبود و عدم امنیت هستند. اگر در کار، رابطه ی عاطفی یا روابط خانوادگی خود به اندازه ی کافی احساس امنیت نمی کنید یا احساس می کنید که از طرف یک نفر دیگر در معرض خطر هستید، وقت آن رسیده است که به طور جدی به این موضوع فکر کرده و ریشه ی آن را پیدا کنید. امروز با اشتیاقی زیاد منتظر تماس تلفنی از جانب کسی هستید که دوست دارید ولی متاسفانه او در زمانی که انتظار دارید با شما تماس نخواهد گرفت.
 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز اعتماد به نفستان در رابطه با قیافه و ظاهرتان خیلی پایین تر از همیشه است، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادن چهره و اندامتان هیچ نتیجه ای برای شما به همراه نخواهد داشت. خواه وزن، سن، قد یا هر چیز دیگری از وجودتان باشد که برای شما ناخوشایند است، شما باید یاد بگیرید که خودتان را به همین شکلی که هستید بپذیرید. اگر خودتان را به همین شکلی که هستید نپذیرید همیشه در پیدا کردن اشکال در وجود خود موفق خواهید بود. امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است اسیر احساس ناخوشایند حسادت شوید. کلید مبارزه با این احساس منفی این است که سعی کنید درک کنید چه چیزی باعث شده اعتماد به نفس کافی نداشته باشید و احساس امنیت نکنید. اگر به عشقتان حسادت می کنید به دنبال دلیل آن باشید، آیا به او اعتماد ندارید؟ آیا در محل کارتان به همکاران خود حسادت می کنید؟ شاید دلیل آن این باشد که فکر می کنید زحمات و تلاش هایتان آن طور که باید و شاید دیده نمی شوند. در هر صورت به دنبال ریشه ی این احساس در وجود خود بگردید تا مشکل اصلی را که بیشتر اوقات از درون خودتان سرچشمه می گیرد را پیدا کنید و خودتان را از شر آن خلاص کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز هنر و صنایع دستی توجه شما را به شدت به خود جلب می کنند. حتی اگر بیشتر به ورزش علاقمند باشید هم امروز میل به هنر در وجودتان قویتر از همیشه خواهد بود. انجام فعالیت های هنری و ساختن و به وجود آوردن چیزی که ساخته ی دست خودتان است برایتان به شدت لذت بخش خواهد بود. به خودتان اجازه ی بروز دادن این جنبه از شخصیت خود را بدهید. تاخیرهای به وجود آمده در رسیدن به برخی از اهدافتان باعث شده است که امروز ناراحت و افسرده باشید. شاید به این فکر کنید که کجای کار اشتباه کرده اید. به احتمال زیاد شما اصلا اشتباهی نکرده اید. این تأخیرها ممکن است ناشی از ضعف در ارتباطات باشند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز کنار آمدن با دیگران ممکن است برای شما با چالش و تنش بسیاری همراه باشد. شرایط کیهانی باعث شده اند که خودتان را از جمع کنار کشیده و در پیله ی تنهایی خود فرو روید. شما بیقرار و بی حوصله اید و خیلی زود ناراحت و دلخور می شوید. اگر می توانید سعی کنید تا جای ممکن تنها بمانید، اما اگر امکان این کار برایتان وجود نداشته باشد، ممکن است با دیگران درگیر جر و بحث شوید. سعی کنید از هر گونه بحث و درگیری خودداری کنید و جلوی زبانتان را بگیرید. هر چیزی که نیاز دارید را بخواهید و خیلی راحت آن را به دست خواهید آورد. فقط یادتان باشد که نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این خود شما هستید که باید به دنبال آن بروید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز به سادگی دانه های اشک به روی گونه هایتان جاری خواهند شد. شما تحت شرایط کیهانی موجود نسبت به همه چیز حساس شده اید. اگر نیاز به گریه کردن دارید هیچ اشکالی ندارد که گریه کنید، زیرا این کار باعث آرامش شما خواهد شد. با این حال بیش از اندازه هم گریه و زاری نکنید چون تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. امروز از خودتان به خوبی مراقبت کنید. شما می خواهید همه را از خود راضی نگه دارید و دوست ندارید کاری کنید که دیگران از شما ناراحت شوند. ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود. به نفعتان است که در شرایط فعلی زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد.
 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما دارید با تمام وجود برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود تلاش می کنید و این موضوع ممکن است روابط عاطفی و خانوادگی شما را تحت تأثیر قرار بدهد. شما باید به تأثیراتی که این روند جدیدی که در پیش گرفته اید روی اعضای خانواده تان خواهد گذاشت دقت بیشتری داشته باشید و واکنش های آنها را هم در نظر بگیرید. به وجود آمدن تأخیر در به پایان رسیدن پروژه مهمی که تمام تلاش خود را برای آن کرده اید ممکن است باعث شود کفایت لازم برای انجام آن را نداشته اید و خشمگین و آشفته شوید. اما مشکل کار این است که این موضوع کاملا از محدوده کنترل شما خارج است و کار زیادی از شما در رابطه با آن بر نمی آید، جز آنکه صبر کرده و امیدوار باشید که همه چیز روبراه شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بدون فکر و برنامه ریزی هیچ کاری نکنید. در لحظه تصمیم گرفتن با تصمیم گرفتن از روی بی فکری خیلی فرق دارد. قبل از انجام هر کاری تمام جوانب را به خوبی در نظر بگیرید و از مرحله ی تصمیم گیری تا اجرا را با دقت از نظر بگذرانید. در مورد آغاز روابط عاطفی جدید با احتیاط بیشتری عمل کنید و از این که خیلی سریع و بدون گذشت زمان به طرف مقابلتان اعتماد کنید خودداری نمایید. با سادگی و زودباوری زمینه را برای شکسته شدن قلب خود فراهم نکنید. اگر مدتی است که در فکر سرمایه گذاری بوده اید بهتر است امروز را هم دست نگه دارید و کاری را شروع نکنید. در غیر این صورت ممکن است کارها به خوبی پیش نرفته و با تأخیر مواجه شوند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دیگر زمان آن فرا رسیده است که برای حل مشکل خود روش های جدی تری را را امتحان کنید. اگر برای حل این مسئله چندین بار تلاش کرده اید اما هر بار هم به در بسته خورده اید باید خیلی جدی با آن روبرو شوید و در روش های خود تجدید نظر کنید. اگر داشتن شدت عمل ویرانگر نیست هیچ اشکالی ندارد اگر از خودتان شدت عمل نشان دهید، فقط احتیاط کنید و پیش از هر کاری خوب فکر کنید و جوانب مختلف آن را در نظر بگیرید. بد نیست در مورد این موضوع با یکی از دوستان مورد اعتماد خود هم مشورت کنید. امروز روز یک جا نشستن و نگاه کردن نیست، قبل از این که دیگران هدایت شما را به دست بگیرند خودتان قدم برداشته و دست به کار شوید.
 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز هر چقدر هم که صریح و دقیق منظور خود را به زبان بیاورید دیگران خیلی راحت در مورد گفته هایتان دچار سوء تفاهم خواهند شد. با این حال شما نمی توانید تمام تقصیرها را به گردن دیگران بیندازید، مکالمه یک خیابان دو طرفه است، شاید شما باید به دقت خود در گوش کردن به حرف های دیگران تجدید نظر کنید. با وجود این که تغییراتی دارند در روابط عاطفیتان پیش می آیند، اما هنوز برای این که بتوانید در مورد این که به کدام سمت دارید پیش می روید قضاوت کنید زود است. سر و سامان دادن به تمام احساساتتان کمی وقت خواهد گرفت، اما طی هفته ی آینده خواهید توانست تا حدود زیادی به افکار و احساسات خود نظم ببخشید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...