رفتن به مطلب

نمایندگی تعمیرات سامسونگ


tarahyseo

پست های پیشنهاد شده

با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی سامسونگ، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات سامسونگ با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و نگهداشت محصولات لوازم خانگی سامسونگ برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.

به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات سامسونگ سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

نام پرآوازه سامسونگ برای همه ایرانیان آشناست، هرگز آن تلویزیون‌های ۲۱ اینچی این برند فراموش نمی‌شود.

سامسونگ یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های دنیا در زمینه فناوری اطلاعات و لوازم الکترونیکی است که در بیش از صد کشور دنیا فعالیت دارد. البته بهتر است بدانید که این شرکت از همان ابتدا در زمینه‌های ذکرشده فعالیت نمی‌کرد بلکه با کمال ناباوری صادرات مواد غذایی به ویژه ماهی خشک و آرد به کشور چین را بر عهده داشت. البته در سال‌های بعد وارد کسب و کارهای دیگری نیز شد از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات. فعالیت‌های این شرکت به همین‌ها محدود نشد و حتی زمینه پتروشیمی را نیز تجربه کرد. همزمان با اینکه تولیدات محدودی در زمینه وسایل الکترونیکی داشت.

اما پس از چند سال برند لوازم خانگی سامسونگ، شاخه تخصصی خود را انتخاب کرد و تمرکز ویژه خود را صرف طراحی و ساخت لوازم خانگی کرد و ماحصل تلاش‌هایش تولید لوازمی چون ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروویو، تلوزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلمبرداری شد. در همین برهه بود که سامسونگ به فکر صادرات افتاد و صادرات محصولات خویش به آمریکای شمالی را آغاز کرد.

در ابتدا و میانه دهه ۱۹۹۰ نیز تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

بعد از اشتباهات اولیه تولید گوشی همراه، سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ صنعت موبایل را جدی گرفت. سپس در سال ۱۹۹۹ یکی از تلفن‌های همراه خود را با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کرد و سر انجام صنعت موبایل تبدیل شد به سودآورترین کسب و کار سامسونگ.

امروزه گروه سامسونگ شامل مجموعه‌ای از ۸۰ شرکت است که بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی محسوب می‌شود. شعارهای سامسونگ از ابتدای تأسیس، توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خرد‌ورزی بوده است. همچنین بسیاری از مشتریان سامسونگ، با مراجعه به ابرکاوان لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از خدمات تعمیر و نگهداشت لوازم خانگی سامسونگ بهره مند می شوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...