رفتن به مطلب

تعمیرات ساید بای ساید


tarahyseo

پست های پیشنهاد شده

چگونگی تعمیرات ساید بای ساید

یخچال های ساید‌ بای ساید، از یک یخچال و فریزر که در کنار هم قرار گرفته‌اند تشکیل می‌شود؛ حالت مرسوم سمت راست بودن یخچال و سمت چپ قرار گرفتن فریزر است. بیشتر این یخچال‌ها در روی در خود آب سردکن دارند، البته این ویژگی‌ها بیشتر جنبه تجملاتی دارند. اما زمانیکه یخچال را تازه خریداریکرده‌اید و یا بخچال شما به‌درستی کار نکند برای تعمیرات ساید بای ساید خود چه کاری انجام می‌دهید؟ در این مقاله سعی داریم چند مرحله برای رفع باگ‌های معمول این یخچال‌ها را به شما نشان دهیم تا بتوانید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود را در منزل انجام دهید.

ابرکاوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به عنوان یکی از مجهزترین و بهترین نمایندگی‌های تعمیرات ساید بای ساید است که با بهره‌گیری از توان نیروی متخصصین و تکنسین‌های با تجربه و حرفه‌ای داخلی، استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت‌شده و بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های روز و مدرن در زمینه تعمیرات ساید بای ساید تمام تلاش خود را در راستای ارائه بهترین سطح خدمات حول محور رفع نقص فنی و تعمیرات ساید بای ساید برای مشتریان وفادار خود انجام می‌دهد.

قدم اول تعمیرات ساید بای ساید

اگر اولین بار است که یخچال را نصب می‌کنید یا بعد از مدتی خاموش بودن دوباره سعی در روشن کردن آن دارید باید زمانی نزدیک به ۲۴ ساعت را برای رسیدن یخچال به دمای معمول در نظر بگیرید. بهترین عملکرد یخچال در شرایطی است که به خنکی کامل برسد. به همین ترتیب، اگر قصد دارید غذایی را در یخچال بگذارید حتماً تا خنک شدن غذا صبر کنید، زیرا در این شرایط یخچال نیازی ندارد برای خنک کردن ظرف غذا انرژی بیشتری مصرف کند؛ با این شرایط اولین قدم برای تعمیرات ساید بای ساید و هر یخچال دیگری را برداشته‌اید.

قدم دوم تعمیرات ساید بای ساید

در مرحله دوم لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، حتما چک کنید و از کاملاً بسته شدن درها اطمینان حاصل کنید؛ مطمئناً می‌دانید باز بودن درها به منزله کار زیاد موتور و آسیب رسیدن به آن می‌شود، زیرا باید دمای از دست رفته را جبران کند. یکی از راه‌های اولیه برای چک کردن در تعمیرات ساید بای ساید بررسی تراکم هوای داخل یخچال و فریزر است؛ زیرا درصورت پاره شدن عایق درها امکان ورود و خروج هوا وجود خواهد داشت.

قدم سوم تعمیرات ساید بای ساید

در این مرحله از تعمیرات ساید با ساید باید بدانید که یخچال و فریز باید با دیوار یک فاصله حداقلی که در دفترجه راهنما ذکر می‌شود را داشته باشند؛‌ هر چند وقت یک‌بار به پشت ساید بای ساید بروید و لوله‌های آب رد شده در پشت یخچال را بررسی کنید و مطمئن شوید که پیچ‌خوردگی و یا سوراخی در آنها بوجود نیامده باشد. برای بررسی این موضوع نیز می‌توانید به آب سردکن یخچال مراجعه کنید و جریان آب در این آب سردکن را مورد ببرسی قرار دهید. خیلی از یخچال‌ها نیز دارای یخ‌ساز هستند که می‌توانید برای تعمیرات ساید بای ساید خود به این یخ سازها نیز مراجعه کنید و روند جریان آب در آنها را بررسی کنید.

قدم چهارم تعمیرات ساید بای ساید

در این مرحله اگر آب دارای بو طعم است، برای تعمیرات ساید بای ساید به سراغ خطوط آب بروید و آنها را که در پایین یخچال و فریزر قرار دارد بصورت ساعت‌شمار بپیچید؛ اگر آب دارای بو طعم است، اهرم را فشار دهید تا آب داخل یخچال را خالی کند. این مورد احتمالاً نشانه راکد شدن آب و عدم جریان داشتن آن است. پس از انجام این کار دوباره خطوط آب را به یخچال متصل کنید و بررسی کنید ببینید آیا باز هم آب همان بو و عطر را دارد.

قدم پنجم تعمیرات ساید بای ساید

یک ترفند در راستای تعمیرات ساید با ساید، استفاده نکردن از لیوان آب اول که از آب سردکن یخچال میریزیم است. شاید اگر لیوان اول را دور بریزید دیگر بو و طعم خاص زیر زبانتان نیاید، همچنین می‌توانید آب آشامیدنی خنک‌تری را تجربه کنید زیرا همیشه مقداری از آب در مجاری باقی می‌ماند و به اندازه کافی خنک نمی‌شود.

قدم ششم تعمیرات ساید بای ساید

اگر آب به‌خوبی جریان ندارد یا تکه‌های یخ توخالی هستند، شیر قطع را باز تا آخر باز کنید. شیرق قطع معمولاً در دیوار قرار تعبیه شده است؛ در هنگام تعمیرات ساید بای ساید، می‌توانید اگر یخچال فیلتر داشت، فیلتر را دربیاورید و یک‌بار نیز کیفیت یخ‌ها را بدون فیلتر بررسی کنید. فیلترها اغلب در پشت یخچال قرار می‌گیرند، برای خارج کردن، باید آن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. در هنگام تعمیرات ساید بای ساید تا می‌توانید به دنبال نشتی آب باشید؛

در هر بخشی که آب جریان پیدا می‌کند امکان نشتی است، در وهله اول به لوله‌های ورودی به یخچال سر بزنید، شاید مهره‌ها به‌خوبی چفت نشده‌اند، شاید در اثر رسوبات آب این شیرها آسیب دیده‌اند و نشتی بوجود آمده باشد. حتماً از میزان املاح موجود در آب منطقه سکونت خود مطلع باشید، زیرا این املاح باعث آسیب دیدن یخچال و فریزر می‌شوند و تعمیرات ساید بای ساید را نیز به حداقل می‌رساند. ی نکته مهم درمورد خارج نشدن تکه‌های یخ ساخته شده این است که بدلیل استفاده نه چندان زیاد از این ویژگی تکه‌های یخ به یکدیگر می‌چسبند و این امر سبب عدم خروج یخ‌ها می‌شود. معمولاً در طول ۲۴ ساعت حدود ۶۰ تکه یخ توسط یخچال ساخته می‌شود، البته این برای یخ‌سازهای درون فریزر است و برای یخ‌سازهای روی درب یخچال این تعداد به ۴۰ تکه کاهش می‌یابد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...