رفتن به مطلب

نمایندگی لوازم خانگی


tarahyseo

پست های پیشنهاد شده

تعمیرگاه مجاز مرکزی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و تعمیرگاه مجاز انواع برندهای لوازم خانگی  سال هاست که به سرویس‌دهی و تعمیرات انواع لوازم خانگی برای انواع برندها می‌پردازد. تعمیرگاه محاز مرکزی به عنوان نمایندگی لوازم خانگی با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت و بهرمندی از کادر مجرب و کارآزموده تکنسین‌های فنی و تعمیرکاران با تجربه و مجهز به جدیدترین و به روزترین ابزارها و فناوری‌های تعمیرات و عیب‌یابی با امکان ارائه ضمانت نامه تعمیر انواع لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، مایکروفر، فر، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، اجاق گاز رومیزی، انواع تلویزیون‌های LED و LCD و … را با بهترین سطح کیفیت خدمات برای مشتریان عزیز عرضه می‌دارد.

تعمیرگاه مجاز مرکزی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تعمیرات انواع لوازم خانگی ایرانی (مانند ارج، بوتان، آبسال، آزمایش و …)، تعمیرات لوازم خانگی آسیایی (مانند سامسونگ، ال جی، دوو و ..) و تعمیرات لوازم خانگی اروپایی (مانند آاگ، بوش، کندی، کنوود، هوور، ایندزیت، آریستون، ویرپول، زیمنس، بکو، بلومبرگ، زانوسی و .) و تعمیرات لوازم خانگی آمریکایی (مانند جنرال الکتریک، ویرپول، آدمیرال، وستینگهاوس، فریجیدر و …)  را به عنوان یکی از پیشروترین نمایندگی لوازم خانگی به صورت گسترده و با کادری مجرب در هر  ساعت از شبانه روز و  ۷ روز هفته تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

اگر به تازگی لوازم خانگی خریداری کرده‌اید و کارت گارانتی آن معتبر است می‌توانید با تکنسین‌های فنی تعمیرگاه مجاز مرکزی در مورد مشکلاتی مانند عدم عملکرد مناسب دستگاه، صدا و نویزهای غیرطبیعی، روشن نشدن، بررسی موتور دستگاه و سایر موارد مشورت کرده و دغدغه خود را بیان کنید.

تمامی تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی لوازم خانگی سالهاست که به صورت تخصصی اقدام به تعمیر انواع لوازم خانگی می‌کنند و با اتکاء به تجربه و مهارت بالای خود در بازدید اولیه از لوازم خانگی متوجه عیب و نقص فنی دستگاه می شوند و با استناد به نظر کارشناسی خودشان با توجه به میزان خرابی و نوع نقص فنی دستگاه هزینه تقریبی را برآورد کرده و به مشتری اعلام می‌کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاشکی تصویر هم میزاشتی اما مطالبت خوب بود حیف شد باید بیشتر یکم واسه زدن تایپک یاد بگیری یکی از تایپک های منو نگاه کن باش
به هر حال خوب بود :x

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...