رفتن به مطلب

طراحی سایت برای باشگاه های ورزشی


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

با پیشرفت اینترنت و نیاز به آنلاین شدن کسب وکار ها ، میل مردم نیز به تفریحات آنلاین بسیار زیاد شده است . به همین منظور امروزه باشگاه های ورزشی نیز باید به فکر لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. متناسب با باشگاه خود باشند تا بتوانند به مشتریان خود سرویس و خدمات متناسب را ارائه دهند .
تمایل به ورزش و تندرستی در جوامع مختلف ، ازجمله سنت های پسندیده و خوب است که مردمان به آن توجه ویژه دارند . باتوجه به اینکه تعداد جستجو افراد در موتورهای جستجو بسیار بالاست و همیشه به دنبال یادگیری هستند ، پس نمیتوان ورزش و باشگاه های ورزشی را از این امر مستثنی دانست !

شاید بپرسید چرا ؟ دلیل واضحی دارد !

باشگاه های ورزشی ، با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و ارائه محتوای مفید به کاربران خود میتوانند بستری کاربردی را ایجاد کنند تا علاوه بر ارائه اطلاعات موضوعی درباره رشته های ورزشی و مرتبط با خدمات باشگاه خود ، اقدام به عضو گیری جدید هم انجام دهند !
شما در یک وب سایت ورزشی به دلیل تنوع رشته های ورزشی میتوانید بخشهای مختلف و سرویس های مختلفی را ارئه نمایید تا در نهایت بتوانید بازدید کنندگان بسیار زیادی را جذب نمایید. بازدید کنندگانی که در نهایت به مشتریان باشگاه ورزشی شما تبدیل خواهند شد.
در ابتدا میتوانید خود و باشگاه ورزشی را به خوبی معرفی نمایید و با قرار دادن شماره های تماس و آدرس دقیق خود افراد و بازدید کنندگان آنلاین را دعوت نمایید تا از محل باشگاه شما بازدید به عمل بیاورند. همچنین با طراحی سایت مناسب و البته طراحی صفحه ای به نام درباره ما در مورد گواهینامه ها و مدارکی که شما در طول دوران ورزشی خود اخذ نموده اید اطلاعاتی را به بازدید کنندگان خود ارائه نمایید. در این صفحات میتوانید در مورد دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارید هم صحبت نمایید تا مشتریان شما آگاه شوند که شما در این زمینه بسیار حرفه ای عمل مینمایید.

 

مربیان و اساتیدی که هم اکنون با باشگاه ورزشی شما در حال همکاری میباشند با اطلاعاتی که لازم است تا مشتریان از آنها آگاهی داشته باشند را هم میتوانید در یک صفحه جداگانه قرار دهید. این صفحه میتواند به دادن دید حرفه ای بودن به کاربرانتان کمک بسیار زیاد و شایانی نمایند. همچنین در مورد برنامه های زمان بندی باشگاه ورزشی و ساعات کاری و سانس زنانه و مردانه نیز میتوانید اطلاعات جامعی را به افراد آنلاین در وب سایت بدهید.

در نهایت حتی مشتریان حال حاضر و کاربران آنلاین وب سایت که برای اولین بار در حال مشاهده وب سایت شما میباشند را تشویق نمایید تا هزینه های باشگاه را به صورت آنلاین پرداخت نمایند و از تخفیف های ویژه ای برای همین کار برخوردار گردند. این کار باعث میگردد تا افراد به راحتی بتوانند شما و باشگاه ورزشیتان را به دیگران معرفی نمایند. این کار مطمئنا باعث افزایش بازدید کنندگان وب سایت و در نهایت افزایش سود شما در باشگاه ورزشی خواهد شد.
همچنین برای جذب بازدید کنندگان بیشتر پیشنهاد ویژه ای هم برای شما خواهیم داشت. به این صورت که میتوانید در قالب مقاله و صفحات آموزشی در رابطه با رشته های ورزشی که حتی در باشگاه ورزشی شما هم سرویس های آن ورزش ارائه نمیشود هم اطلاعات جامعی را به بازدید کنندگان وب سایت خود بدهید. با این کار آنها به وب سایت شما وفادار خواهند ماند و شما را به راحتی به دیگران معرفی خواهند نمود. همچنین به دلیل وجود متن های بسیار زیاد در وب سایت رتبه سایت شما در موتورهای جستجو گر مانند گوگل افزایش پیدا خواهد نمود و در فضای اینترنت بیشتر و بهتر نسبت به رقبایتان دیده خواهید شد.

چه خدماتی در طراحی سایت برای باشگاه های ورزشی به صورت پیشفرض وجود داره ؟

معرفی تجهیزات و امکانات باشگاه
معرفی دوره های ورزشی
معرفی مربیان به همراه سوابق و خدمات و بیوگرافی
ثبت ساعات حضور مربیان و ارتباط با آنها و گرفتن برنامه های لازمه برای رشته ورزشی مورد نظر
سیستم ثبت نام آنلاین
پرداخت شهریه به صورت آنلاین

اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید و به فکر طراحی سایت هستید ، کارشناسان سارین شما را در این زمینه یاری میکنند . برای مشاوره ، میتوانید از شماره تلفن های بالای سایت استفاده کنید .

0   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

توجه : کاربر عزیز، این تاپیک را شما باز کردید. اگر پاسخی دریافت کردید که مشکل شما را رفع کرد با زدن دکمه ی سبز رنگ در زیر پاسخ مذکور آن را به عنوان پاسخ تائید شده انتخاب نمایید . دقت کنید که فقط یک پاسخ را می توانید تائید کنید . پس بهترین پاسخی که مشکل شما را رفع نمود برگزینید تا دیگران نیز از آن استفاده نمایند. با تشکر از همکاری شما ...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...