رفتن به مطلب

طراحی سایت آموزشی ، راهی نوین برای آموزش به داوطلبان


maryammo

پست های پیشنهاد شده

امروزه با وجود اینترنت و کمبود وقت ، دوست داریم درکمترین زمان و وقت ممکن به بیشترین اطلاعات دست پیدا کنیم و البته این کار با وجود موتورهای جستجو قوی مانند گوگل امکان پذیر هست . در ادامه به بررسی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. آموزشی ، که یکی از راه های نوین و جذاب برای آموزش به مخاطبان هست با شما همراه هستیم .

ارائه آموزش و محتویات آموزشی در هر جا و زمان و مکانی برای استفاده کنندگان از آن بسیار مهم بوده است. مخصوصا که این اطلاعات گرانبها به صورت آنلاین ارائه گردد. در حال حاضر موسسات آموزشی بسیار زیادی در سطح تهران و شهرستانها در حال فعالیت میباشند که رقابت آنها نه تنها بر سر جذب بیشتر و ارائه سرویس های بهتر به دانشجویان میباشد ، بلکه به ارائه سرویس های بهتر در فضای مجازی و وب سایت خودشان میباشد.
میتوانید با انجام یک جستجوی ساده در اینترنت به این نکته برسید. بنابراین حتی اگر شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید و موسسه آموزشی شما هنوز گمنام میباشد و پول زیادی هم برای تبلیغات دوست ندارید که خرج کنید، داشتن یک وب سایت با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ایده آل و جذاب و دانشجو پسند را به شما توصیه میکنیم.

دانشجویان امروزه قبل از اینکه به صورت حضوری به موسسه ای بروند, با دیدن وب سایت آن موسسه آموزشی از روند کاری و سرفصل دروسی که در حال برگزاری آن هستند اطلاع پیدا نموده و این حتی میتواند تنها ملاک تصمیم گیری برای آمدن به محل موسسه شما باشد.
برگزاری کلاسها به صورت آنلاین و کاملا مجازی از بزرگترین اهداف راه انداری چنین وب سایت توسط شما میتواند باشد چرا که امروزه طرفداران خاص خودش را میتواند داشته باشد. نداشتن وقت کافی یا دور بودن از موسسه آموزشی شما میتواند از مهمترین دلایل برگزاری کلاسها به صورت آنلاین باشد. یادتان نرود تنها داشتن سایت کافی نیست ، بلکه طراحی سایت درست نیز لازمه موفقیت هرسایتی است .

یک طراحی سایت آموزشی چه امکانات پیش فرضی دارد ؟

اعلام دوره های آموزشی و دسته بندی آنها و ارائه نسخه دانلود شدنی آن به کاربران آنلاین وب سایت
ثبت نام به صورت آنلاین و دریافت شهریه توسط درگاه بانکی و ...
گرفتن آزمونها به صورت آنلاین و اعلام نتیجه آزمون در همان لحظه
کتابخانه به صورت آنلاین و گرفتن آبونماه برای استفاده از کتابها و دانلود آنها
نمایش اخبار و مقالات در جهت بالا بردن کاربران و جذب بیشتر آنها


چه سرویس هایی در طراحی سایت آموزشی لازم است ؟

اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط
اعلام دوره های آموزشی در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی
برنامه زمان بندی کلاس ها
ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه به صورت آنلاین
صدور گواهینامه و اعلام نتایج
دانلود پاورپوینت اساتید و نمونه سوالات

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...