رفتن به مطلب

از منوی خدمات در طراحی سایت خود غافل نشوید !


setare1396

پست های پیشنهاد شده

در این مقاله میخواهیم به اهمیت منوی خدمات در  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  بپردازیم . آیتمی که کمتر در وبسایت ها به آن توجه میشود ! .


بسیاری از اوقات در  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ، عناصری را به کار میبریم که از نظر خودمان خوب و کاربردی است اما از نظر کاربر اصلا کاربردی نیست و شاید آزاردهنده هم باشد !


می توانیم به چشم مخاطب در متن این بخش نگاه کرده و بگوییم خدمات ما برای او چه می کند . شما اگر در بخش خدمات خود دچار اشتباه شوید و در نوشتن آن کوتاهی کنید ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید مانند :


مشتری با اطلاعات ما گیج شود.


مشتری چیزی از خدمات ما متوجه نشود


مشتری نسبت به خدمات ما بی علاقه شود.


مشتری ما را در صنف خود حرفه ای قلمداد نکند.


در صورتی که یک “خدمات ما” ی خوب می تواند اطاعات ارزشمندی به مشتری ارائه کرده و به ایشان بگوید که ما که هستیم و در نتیجه با انتخاب ما چه چیزهایی بدست می آورد، اطلاعاتی از هزینه، زمان و فرآیند بدست می آورد …


اینکه مخاطب تصمیم به مطالعه ی این قسمت گرفته، فرصتی است که به او بگویید چه چیزهایی میتوانید برای او داشته باشید که بقیه نمی توانند .


خدمات نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد ! صاحبان شرکت ها حرف های زیادی برای گفتن درباره خدماتشان دارند، از تکنولوژی که استفاده شده تا هرچیز کوچکی که از نظر آنها تمایز است، فراموش می کنند که مخاطب در شرکت آنها کار نمیکند و اشتیاقی برای شنیدن این داستان ها ندارد .


عده ای دیگر هم آنقدر کوتاه می نویسند که بیشتر شبیه تعریف دیکشنری از یک سرویس است، نه مزایایی از محصول می گویند و نه دلایلی که چرا مخاطب شما را باید انتخاب کند .


ایده برای بخش خدمات در طراحی سایت : مطمئن شوید که توضیحی که ارائه کرده اید کامل است و در این جامع بودن خسته کننده نیست، شما چند ثانیه برای نگه داری مخاطب فرصت دارید، مطمئن شوید که کسل کننده نیستید.


اصل مطلب و خدمات خود را فراموش نکنید واقعیت کسب و کار شما این است که بر روی نکاتی تمرکز خاصی دارید، مثلا پشتیبانی شرکت شما همیشه در دسترس است و برای آن هزینه ی زیادی کرده اید و برنامه های ویژه ای اجرا کرده اید، این موضوع را به زبان های مختلف و حالات متفاوت در بخش “خدمات ما” تکرار کنید، بر روی آن مانور دهید و اجازه دهید آنچه واقعیت کسب و کار شماست و برای مشتری هم ارزش به حساب می آید، به خورد او برود.


ایده : برای محورهای کلیدی کسب و کار خود، جملات و عبارات متفاوتی خلق کنید، فکر کنید که چطور خدمات خود را بر اساس همان محورها می توانید بیان کنید .


این روزها مشتریان از پاسخگوهای خودکار متنفرند، اگر کسب و کار شما پشتیبانی انسانی دارید میتوانید روی آن مانور دهید، که یک شخص همواره پیگیر کار شماست .


جالب است که این مورد در دنیا اهمیت ویژه ای پیدا کرده، طوری که Real Human Support یکی از ویژگی های خاص برای سرویس محسوب می شود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...