رفتن به مطلب

سایت چیست ؟ چرا باید سایت داشته باشیم ؟


setare1396

پست های پیشنهاد شده

اگر شما هم نمیدانید دقیقا وبسایت چیست و به چه دردی میخورد ، این مقاله را ازدست ندهید .در این مقاله به طور کامل به شما میگوییم که سایت دقیقا چیست و چرا به سایت نیاز داریم . 


وب سایت اصطلاحا به مکانی در اینترنت گفته می شود که یک صفحه یا تعداد بیشتری از صفحات را در خود جا داده است. به بیان دیگر به مجموعه ای از صفحات در اینترنت که متعلق به مکان خاصی هستند، اصطلاحا وب سایت گفته می شود.


محتویات وب سایت ها عموما بر روی کامپیوتری به نام سرور قرار دارد و مجموعه ای از سرورها، شبکه جهانی وب را تشکیل می دهند. هر سرور می تواند یک یا تعداد بیشتری از سایت ها را درون خود جای دهد.


همانند دنیای واقعی که هر انسانی برای خود یک نام منحصر بفردی دارد، در دنیای مجازی یا اینترنت نیز اوضاع به همین منوال است. هر سرور ( یا کامپیوتر) برای آنکه از سرورهای دیگر متمایز شود و نیز هر وب سایت برای آنکه از وب سایت های دیگر متمایز شود، توسط یک شماره شناسایی منحصر بفرد یا IP مشخصی می شود.


همانطور که گفته شد، یک سایت، از چندین صفحه تشکیل می شود. تنها سوالی که در اینجا مجهول است آنست که یک صفحه، از چه چیزی تشکیل می شود و چطور می توان آن را ساخت؟


در حالت عمومی، یک صفحه اینترنتی، چیزی فراتر از یک فایل کامپیوتری که در کامپیوتر سرور قرار گرفته است، نمی باشد. این فایل برای آنکه به درستی روی مرورگر شما نشان داده شود، نیاز دارد تا از قوانینی تبعیت کند. و آن قوانین، همان کدهای HTML می باشند. کدهای HTML، سنگ بنای هر صفحه اینترنتی می باشد و سوای از اینکه واقعا از چه زبانی برای برنامه نویسی و طراحی سایت استفاده شده باشد، بر ماهیت وجودی و محوری زبان HTML تاثیری نمی گذارد.





چرا باید سایت داشته باشیم ؟  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به چه دردی میخورد ؟ 


اگر یک کسب و کار باشید ، قطعا به این موضوع پی برده اید که اینترنت به بستری مناسب برای جذب مشتری هرچه بیشتر برای کسب و کار های کوچک و بزرگ تبدیل شده است . چه بسا کسب وکار سنتی شما رویکردی الکترونیکی پیدا کند ، میزان درآمد بسیار بالاتری را برای شما داشته باشد ! 


پس برای عرضه اندام و عقب نماندن از رقبا نیاز به یک سایت و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مناسب کسب و کار خود نیاز دارید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...