رفتن به مطلب

حقایقی در رابطه با بک لینک که ذهن شما را مشغول کرده است


e.salehi

پست های پیشنهاد شده

بک لینک ، بر خلاف باور بسیاری از افراد همانطور که میتواند به سایت شما سود برساند به همان میزان نیز میتواند به سایت شما لطمه وارد کند . امروز در وبلاگ آس آی تی قصد داریم به صورت حرفه ای و جامع به ابهامات بکلینک بپردازیم .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

بک لینک خوب است یا بد ؟

در ابتدا به این سوال بهتر است پاسخ بدهیم . میتوان اینگونه بیان کرد که هم خوب است و هم بد . انتخاب خوب یا بد بودن آن مربوط به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و مکان لینک سازی خودتان میباشد .

پس در ابتدا باید دقت کنید چه جایگاه و از چه سایتی قصد دارید link building را انجام دهید .

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ها بی تاثیر شده اند یا شایعه است ؟

دروغ محض !  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  همچنان از فاکتور های مهم گوگل به حساب می آید و بدون شک همچنان برای سایت ها مفید و کارآمد است .

این نوع روش در حال حاضر مرسوم ترین روش برای بهبود و کاهش رتبه گوگل شماست . مطمئنن اگر لینک بیلدینگ بی تاثیر شده بود سایت های بزرگ و کوچک اقدام به خرید نمیکردند!

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  از چه سایتی مفید است و از چه سایتی مضر ؟

فاکتور های مختلفی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید از آن نتیجه بگیرید . اگر شما هم قبلا اقدام به لینک سازی کرده اید و نتیجه نگرفته اید پیشنهاد میکنم این پاراگراف را مطالعه کنید .

پیج اتوریتی » معیاری به عنوان جایگزین پیج رنک گوگل میباشد و عددی بین 0 تا 100 است . برای بررسی و مشاهده رتبه سایت تنها کافیست کلمه check page authority را در گوگل سرچ نمایید . هر چه این عدد بالاتر باشد سایت قدرتمند تر است.

دارای محتوا باشد »لطفا بررسی کنید سایتی که در ان لینک سازی انجام میدهید صرفا برای  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نباشد و یک سایت واقعی باشد . سایت های مناسب برای لینک سازی باید محتوا داشته باشد و به صورت مرتب اپدیت شود تا بتواند به سایت شما کمک کند .

مزرعه لینک نباشد » شاید برایتان گنگ باشد ! منظور از مزرعه لینک ، سایت هایی است که در آن تعداد بسیار کثیری لینک سازی انجام شده است . این دسته سایت ها تنها برای خرید و فروش لینک ساخته شده است . دقت داشته باشید استفاده از این سایت ها برای لینک بیلدینگ احتمال پنالتی شدن را چند برابر میکند . (نمونه » سایت های تبادل لینک که هزاران لینک در آن است .)

اسپم اسکور آن پایین باشد » اسپم اسکور ، معیاری است که توسط سایت موز (MOZ.COM) ارائه میشود . این عدد هر چقدر رو به پایین باشد یعنی سایت مورد نظر اسپم نیست  . اسپم شناخته شدن سایت ها دلایل مختلفی دارد . ارتباط این موضوع به پنالتی گوگل نیز بسیار بالاست . (برای بررسی سایت و اسپم اسکور تنها کافیست سایت OpenSiteExplorer.com را باز کنید .

هم موضوع باشد » تاثیر لینک سازی در سایت های هم موضوع بالاست اما این به تنهایی دلیل نمیشود که در بقیه سایت ها  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  اشتباه است و تاثیر ندارد . این سوال بیشتر مشتریان در زمان  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  است . پس دقت داشته باشید هم موضوع بودن یک امتیاز مثبت به شمار میرود .

استفاده از anchor مناسب » منظور از anchor همان کلمه ای است که به سایت شما قرار است لینک بدهد . انتخاب نامناسب این کلمه ممکن است به شما هیچ سودی نرساند در صورتی که هزینه زیادی انجام داده اید .

پس در انتخاب anchor احتیاط کنید . (در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  باشید . )

فالو و نوفالو بودن لینک » دقت داشته باشید هر لینکی نباید فالو یا نوفالو (No follow) باشد . برای سفارش لینک بیلدینگ بهتر است لینک ها را فالو درج کنید . زیرا لینک های نوفالو از دید گوگل به حساب نمی آیند و گوگل صرفا یک لینک دهی معمولی به حساب می آورد . از لینک نوفالو بیشتر برای مشخص کردن منبع محتوا استفاده میشود .

لینک به صفحه مشخص » لینک بیلدینگ را باید جدی بگیرید ! اگر سایت شما یک سایت خدماتی است و محتوا ندارید بهتر است به صفحه خدمات مورد نظر  و اگر سایت شما دارای محتوا است (مثل سایت های دانلود) بهتر است به صفحه دسته بندی یا کیوردی که مد نظر است هدایت شود .

لینک بیلدینگ های هزار تایی ! »اسپم کامل ! لینک شما در این نوع لینک بیلدینگ در هزاران دیرکتوری که ممکن است بسیاری از  آن ها اسپم باشند درج میشود . این مورد را به هیچ عنوان استفاده و حتی تست نکنید چون احتمال نابودی سایت شما بسیار بالا میرود .

 

 

امیدوارم در این آموزش توانسته باشیم به شما برای یک لینک سازی خوب و حرفه ای کمک کنیم .

 

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...