رفتن به مطلب

چطور در کلمات کلیدی ترافیک بهتری بگیریم ؟ آدام کلارک به شما میگوید


پست های پیشنهاد شده

31312210_m-800x490.jpg

اگر پیگیر قسمت های قبلی مقالات سئو 2017 باشید ، با نکات سئو بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، سیگنال ها در سئو ، فاکتور های مهم در گرفتن رنک بالاتر و تحقیق درباره کلمات کلیدی مطالبی را ارائه کردیم .

حال چه طور کلمات کلیدی پیدا کنم که ترافیک خوبی به وب سایت من هدایت کند؟


حال شما لیستی از کلمات کلیدی در اختیار دارید که با کسب و کار شما در ارتباط است و می خواهید بفهمید چقدر می توانند برای شما ترافیک ارسال کنند بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی شما می توانند صفر کاربر را به شما برسانند. پس اینجا باید تمرکز کنید و اهداف را تعیین کنید ، در واقع کلمات کلیدی که می توانند و پتانسیل این را دارندکه ماهیانه صد ها یا حتی هزاران ویزیتور را به سمت شما هدایت کنند.

خوب برای این کار می توانید از سرویس گوگل ادوردز استفاده کنید که البته در ایران فعلا به دلایل تحریم ها قابل دسترس نیست قصد ما همان سرویس Google Keyword Planner است تا بتوانید میزان جستجو واژه ها را تشخیص بدهید.


چه طور کلمات کلیدی را پیدا کنیم که به راحتی در آن ها رنک بالایی بالایی به دست بیاریم ؟

فرض کنید شما فروشنده کتاب هستید در فروشگاه آنلاین و رقبای زیادی در این حوزه دارید فرض کنید کلمه کلیدی “خرید کتاب آنلاین” را انتخاب میکنید آیا می توانید در این کلمه کلیدی با طیف وسیعی از رقبا موفق شوید ؟ اما اگر در انتهای کلمه کلیدی کلمه آنتیک اضافه کنید چه می شود؟ چند نفر تا کنون به آن فکر کرده اند؟ به کلماتی فکر کنید که افراد زیادی به آن ها فکر نکرده اند و رقبای زیادی در آن ها ندارید. در ذیل لیستی از تمرین های تحقیقاتی بر روی کلمات کلیدی محبوب و پر رقیب انجام شده به این ترتیب می باشند:
به صورت دستی به کلمات کلیدی سر میزنیم و رنک آن ها را بررسی می کنیم که آیا صفحات با کیفیتی هستند و در بالای نتایج ظاهر می شوند یا خیر این کار با یک چشم به هم زدن می تواند به شما بگوید دیتای شما واقعی است یا نه و بازار در این کلمات کلیدی چقدر رقابتی است اگر صفحه های دارای غنای کافی نباشند پس اینجا می توانید ورود کنید و بازار را تصاحب کنید.
 
keyword-discovery-800x533-760x400.jpg
زمانی که کلمات کلیدی را در گوگل جستجو می کنید توجه کنید چه مقدار Result برای آن وجود دارد ؟ دلیل هم این است که ممکن است صفحاتی که در آن کلمات کلیدی به کار رفته باشند کم باشند اما رقابت در بین آن ها بسیار بالا باشد.
استفاده از امتیاز رقابتی در گوگل ادوردز ببینید در ابزار keywork reseach tool گوگل آن کلمات چه امتیازی دارند البته خیلی هم قابل اطمینان نیست و این را برای سرویس ادوردز در نظر گرفته اند و برای تبلیغات کلیکی cpc در ادوردز در نظر گرفته شده و برای سئو نیز مرتبط نیست.
از ابزارهای تحلیل رقابتی بودن استفاده کنید مانند ابزار به دست آوردن سختی کلمات کلیدی سایت موز برای واقعی بودن ایده کلمات کلیدی و لیستی که تهیه کرده اید باید از قدرت آن ها مطلع شوید که البته در 10 صفحه اول نتایج آن ها را بررسی می کنیم. MOZ این ابزار را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی سختی یا difficulty کلمه کلیدی را به دست آورید و در آن جا به شما می گوید در صفحه نتایج یا همان SERP چه جایگاهی دارد. ابزار دیگری به نام مارکت سامورایی یا Market Samurai نیز وجود دارد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. داخلی یا Onpage لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کلمات کلیدی می شود اشتباهات زیادی در مورد این مطلب وجود دارد و دست به دست می شوند بین افراد چه کار کنیم و چه کار نکنیم ، از کلمات کلیدی که می خواهید در متن استفاده اما طبیعی و نه بیش از حد، واقعا ساده است .

از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید در صفحات عبارت LSI مربوط به سئو کلمات کلیدی مرتبط است، گوگل معتقد است صفحاتی که به صورت طبیعی نوشته شده اند و قصد دارند که مرتبط و با کیفیت باشند و به کلمات کلیدی نزدیک تر هستند.

برای اینکه یک صفحه کاملا بهینه سازی شود شما باید از کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط در آن استفاده کنید برای مثال 2 یا 3 کلمه کلیدی دیگر که مرتبط است را در محتوا پیدا کنید و هر کدام را 2 یا 3 بار در متن تکرار کنید ابزاری به نام Ubersuggest وجود دارد که می توانید از آن کمک بگیرید تا کلماتی که گوگل آن ها را مرتبط می داند و در نظر می گیرد را ببینید و اینها کلماتی هستند که می توانند شما را بالا بکشند پس با استفاده از ابزار Keyword Research و همچنین Ubersuggest می توانید کلمات کلیدی مرتبط را تعیین کنید. این ابزار رایگان است و از سایت ubersuggest.org قابل دسترسی است.


نواحی که شما می توانید موجی از کلمات کلیدی را در صفحه خود لحاظ کنید :

Meta Description و Meta Title Tags

Navigation Anchor Text

Navigation Anchor Title Tags

Headings h1,h2,h3 و هدینگ h4

در محتوای متنی

در محتوای ایتالیک شده و بولد شده

در محتوای لینک های داخلی

در اسامی تصاویر و تگ alt تصاویر و تایتل تگ تصاویر

برای نام ویدئو می توانید استفاده کنید و همچنین تایتل ویدئو

چه کار کنیم که افراد بیشتر در نتایج روی لینک ما کلیک کنند؟

واقعیت این است که متا تگ ها خیلی وقت ها اشتباه گرفته می شوند حتی سئو مستر ها یا سئو کار ها نیز این اشتباه را مرتکب می شوند، کارکرد متاتگ بسیار ساده است، متا تگ ها خرده کدهایی هستند که کنترل نمایش سایت شما را در گوگل به عهده دارند، اگر شما قسمت متا تگ ها را خالی بگذاریدگوگل به صورت خودکار متنی از صفحه شما را برای لیست کردن در search استفاده می کند. این دقیقا کاری است که نباید اجازه دهید گوگل انجام دهد چرا که به احتمال زیاد متنی نامفهوم را درج خواهد کرد . پس تنها راه این است که خودتان به صورت صحیح متا را پر کنید و از این طریق کمک کنید تا افراد زیادی از طریق نتایج جستجو های گوگل وارد سایت شما شوند.

عنوان مقاله یا همان title محدودیت 70 کاراکتری دارد در گوگل اگر بیشتر قرار بدهید در گوگل ادامه 70 کاراکتر نمایش داده نمی شود پس لطفا رعایت کنید! متا تگ توضیحات هم محدودیت 155 کاراکتری دارد که این هم مانند تگ عنوان است .

از تگ های ربات هم می توانید استفاده کنید که پیشنهاد می کنم انجام دهید این کار را در غیر اینصورت گوگل از سایر دایرکتوری ها استفاده خواهد کرد مانند دایرکتوری یاهو !!!


برای تغییر تگ ها در سایت 3 راه دارید :

- اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید به مطلب مورد نظر رفته و ویرایش انجام دهید

- با توسعه دهنده سایت صحبت کنید و بخواهید برایتان تغییر دهد

- اگر خودتان با HTML آشنا هستید به راحتی می توانید متا تگ ها را تغییر دهید به پایان این قسمت رسیدیم . منتظر مقاله بعدی باشید چون قرار است که بهترین ابزار های آنالیز سئو را بررسی کنیم .

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال پیش...

کلمات کلیدی LSI چیست و در سئو چه تأثیری دارد؟

کلمه کلیدی LSI چیست؟

Latent Semantic Indexing یک متد ریاضیست که در سال 1980 میلادی به منظور افزایش دقت در بازیابی اطلاعات ارائه شد. این روش از یک تکنیک به نام singular value decomposition برای اسکن داده های بدون ساختار استفاده می کند تا روابط بین مفاهیمی که در آنها وجود دارد را شناسایی کند. در واقع، روابط پنهان (Latent) بین کلمات (Semantic) را کشف می کند تا بتواند درک بیشتری از مفاهیم داشته باشد (Indexing). این متد پیشرفت بزرگی در زمینه درک مطلب بود که به کامپیوترها کمک کرد تا اصطلاحات بومی زبان را بفهمند، در حقیقت با توجه به اینکه کامپیوتر نمی توانست زبان های مختلف را درک کند این سیستم را پیاده سازی نمودند تا کامپیوتر هم بتواند زبانی که ما صحبت می کنیم را کم و بیش درک نماید.

تأثیر LSI بر سئو سایت و محتوا

 این متد می تواند به موتور جستجو کمک کند که محتوای سایت شما را نیز درک کند. منظور از اینکه می تواند موتور جستجو محتوای شما را درک کند چیست؟ قبل تر ها که همچین ویژگی ای در موتورهای جستجو وجود نداشت موتور های جستجو از یک دستور العمل ساده استفاده می کردند. آن هم به این شکل بود که فرض کنیم شخصی به دنبال این بود که ببیند “ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ” چیست؟ وارد گوگل میشد و عبارت کلمه کلیدی LSI چیست را جستجو می کرد، موتورهای جستجو در بین سایت هایی که داشتند بدنبال این عبارت می گشتند و هر کسی که دقیقاً این عبارت را در متن خود یا هرجایی در صفحه به کار برده بود پیدا می کردند و به کاربر نمایش می دادند. اما الان چطور کار می کنند؟ امروزه ممکن است هر کسی در مورد LSI سوال دیگری داشته باشد، مثلاً اینکه این کلمه کلیدی در سئو چه تاثیری دارد. وقتی ربات گوگل محتوای ما را میخواند درک می کند که ما در مورد همه چیز این موضوع صحبت کرده ایم و وقتی کسی سوالی می پرسد که ما دقیقاً با آن عبارت سوال را مطرح نکرده ایم، گوگل این موضوع را تشخیص می دهد و آن محتوا را به کاربر نمایش می دهد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...