رفتن به مطلب

کادوی ولنتاین


ework

پست های پیشنهاد شده

چند روز قبل از ولنتاین که معمولا با خرید کادو ولنتاین همراه است، همه می پرسند ولنتیان چندمه؟ کادوی ولنتاین ۲۰۱۷ چیه؟ یا  در فرهنگ مسیحی روز عشق یا روز عشاق خوانده شده است که به صورت سالانه برگزار می شود. در این روز کسانی که عاشق هم هستند هدیه ها و کادوهایی را برای ابراز عشق خود به یکدیگر خریداری می کنند. این روز جایگاه ویژه ای در بین جوان ها باز کرده است و جوانان در این روز حال و هوای دیگری دارند و با خرید کادو ولنتاین آن را جشن می گیرند.

ولنتاین کی هست؟
تاریخ دقیق ولنتاین در دست نیست، و اتفاقی هم که در این روز افتاده و باعث نامگذاری این روز شده نیز با افسانه هایی آمیخته شده است. اما این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن و بعضی سال‌ ها ۲۶ بهمن) برگزار می ‌شود. همین هست که بهمن ماه همه از هم می پرسند. ولنتاین در ایران چه روزی است؟ یا ولنتاین چندمه؟

کادوی ولنتاین برای پسر
خرید کادو ولنتاین برای خانم ها و آقایان می تواند متقاوت یا شبیه به هم باشد. ولی در بیشتر اوقات کادوی خانم ها زرق و برق زیادتری دارد و کادوی آقایان هم مخصوص تر است. اگر شما هم تا به حال هدیه و کادویی برای این روز نخریده اید و یا مانده اید که چه کادویی بخرید ما به شما کمک می کنیم تا در این باره تصمیم بگیرید. در همین ابتدا باید بگوییم که شاد کردن عشق تان می تواند با هر چیز کوچکی نیز اتفاق بیفتد و حتما لازم نیست کادو و هدیه ای گران قیمت بخرید تا عشق تان را به او نشان بدهید. با یک شاخه گل رز به همراه یک کادو مختصر نیز می توانید این کار را بکنید. شاید بهترین کادو ولنتاین بردن عشق تان به یک کافی شاپ شیک یا یک رستوران دنج و جشن گرفتن دوتایی این روز باشد. به هر حال هر انتخابی می کنید قلب تان را از یاد نبرید و بیشتر دلی تصمیم بگیرید تا رسمی.

کادو ولنتاین برای خانم ها
کادو ولنتاین باید یک کادوی ویژه باشد، هدیه ای که رنگ قرمز عشق را بیشتر جلوه بدهد و بسته بندی و تزیین متفاوتی داشته باشد. شما در طول سال می توانید کادوهای زیادی به عشق تان بدهید ولی در این روز ویژه، باید یک چیز متفاوت و خاص برای او کادو بدهید. پس کمی عاشقانه تر و رمانتیک تر فکر کنید. اصلا به سن و سال عشق تان هم توجه نکنید هر هدیه ای متفاوتی که به فکرتان می رسد را بدون در نظر گرفتن سنش تهیه کنید و عشق تان را با آن غافلگیر کنید. این را هم بگوییم که سعی کنید کادو ولنتاین را خودتان با دست های خودتان به عشق تان بدهید، به فرد دیگری یا مامور پست ندهید تا به او برساند.

کادوی ولنتاین ۲۰۱۷
برای انتخاب کادو ولنتاین برای آقایان شما می توانید یک کیف متناسب با کار و موقعیت اجتماعی عشق تان به او هدیه بدهید. پیشنهاد ما کیف های چرمی است. کیف های چرم شیک تر و جذاب تر هستند و از مد هم نمی افتند. حتما هم لازم نیست کیف چرم آنچنانی بخرید، این کیف ها انواع مختلف با رنج قیمتی مختلف دارند که می توانید با کمی جستجو در بازار به مورد نظرتان برسید. کیف پول چرم یکی از مدل هاست که انواع مختلفی هم دارد و کاملا برای کادو ولنتاین مناسب است. گزینه های مناسب دیگر برای کادو ولنتاین می توان شامل ادکلن، محصولات بهداشتی مردانه، ست کمربند و وسایل سرگرم کننده و ساعت، موبایل، ریش‌ تراش، جاكلیدی، جا كارتی، خود نویس‌های شكیل و غیره باشد.

عروسک ولنتاین امسال چیه؟
برای خرید کادو ولنتاین برای خانم ها هم می توانید به خیلی چیزها فکر کنید از کافی است در فروشگاه ها و مراکز خرید کمی دور بزنید تا کادو مناسب را پیدا کنید. پیشنهادهای ما برای این روز برای خانم ها می تواند این موارد را شامل شود.

عروسک ولنتاین ۹۶
سرویس جواهر و زیورآلات طلا و نقره با حروف اول اسم، کارت هدیه، اتوی مو، ساعت، پاور بانک، گردنبند مرغ آمین (یا حتی ست مرغ آمین)، لاک حرارتی، تبلت و سفر دو نفره خارجی و یا داخلی، بلیط دو نفره کنسرت خواننده مورد علاقه اش و هزاران ایده و فکر دیگر که با توجه به سلیقه و شناختی از او دارید می توانید کادو کنید و به او هدیه بدهید. اما بهتر است بدایند که کادو ولنتاین برای خانم ها را نمی توانید با پول خرج کردن بخرید باید کمی احساس و خلاقیت هم به خرج بدهید تا کادو ولنتاین مناسبی برای او تهیه کنید.

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...