رفتن به مطلب

هندل کردن DNS دامنه با استفاده از cloudflare


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

‌‌‌‌cloudflare چیست؟
cloudflare هر وب سایت آنلاین را محافظت می کند و شتاب می دهد. هنگامی که وب سایت خود را به جامعه cloudflare ملحق می کنید ترافیک وب سایت شما از طریق شبکه جهانی هوشمند آن روت می شود. این شبکه به صورت اتوماتیک تحویل صفحات وب ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) شما را بهینه سازی می کند به گونه ای که بازدیدکنندگان شما زمان لود صفحات را سریعتر و با عملکرد بهتر ببینند.
همچنین هرگونه دسترسی و سوء استفاده در هدر دادن پهنای باند و منابع سرور ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) شما، بلاک می شود.
نتیجه: وب سایتهای cloudflare بهبود قابل توجهی در کارایی ، عملکرد و کاهش اسپم و دیگر حملات خواهند داشت.
پیاده سازی آن بسیار ساده است.
برای پیاده سازی آن، شما دو متد در اختیار دارید: ۱- برای ایجاد حساب کاربری رایگان در cloudflare.com ثبت نام کنید.
شما توسط ویزاردهای ساده راهنمایی خواهید شد و سپس به سادگی دی ان اس های دامنه تان را به cloudflare تغییر می دهید.
۲- cloudflare به عنوان یک ویژگی جدید در سی پنل نصب شده است. ممکن است سرویس دهنده ی شما آن را ارائه ندهد در صورت وجود، شما می توانید از طریق سی پنل لاگین نمایید و روی cloudflare کلیک کنید به این طریق می توانید با یک راه اندازی ساده آن را اجرا کنید تا دی ان اس های دامنه را به سمت cloudflare حرکت دهید.
cloudflare باعث سرعت بخشیدن به سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) شما می شود. cloudflare تاکنون بیش از ۲۳ مرکز داده در سراسر جهان دارد که نزدیک ترین مرکز داده را به بازدیدکننده ی شما به جهت ایجاد سریع ترین تجربه ی لود، انتخاب می کند.
شما همیشه آنلاین هستید: اگر زمانهایی باشد که برای دقایقی سایت شما آفلاین شود cloudflare یک نسخه ی کش شده از سایت شما را با ارائه صفحات استاتیک به بازدیدکنندگان شما نشان می دهد. شما احتمالا متعجب خواهید شد از اینکه چطور آنها وارد صفحه ی ورود یا ناحیه کاربری شده اند؟ cloudflare به کاربران اطلاع می دهد که آنها در حال تماشای نسخه ی آفلاین سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) هستند.
بهینه سازی کدهای شما: cloudflare به صورت اتوماتیک محتوای استاتیک شماcss، java script، فایلهای html و تصاویر، را به منظور ارائه ی سریعتر صفحات، کش می کند. همچنین به صورت اتوماتیک جاوااسکریپت و کدهای css را به منظور صرفه جویی در پهنای باند تا حد ممکن “Minification” می کند.
نرم افزارها: cloudflare شامل لیستی از افزونه ها است که به سادگی فعال می شوند و به صورت اتوماتیک کدهای مورد نیاز را به صفحات تزریق می کنند.
در پایان می توان گفت cloudflare به طرز چشم گیری سرعت تغییر دی ان اس ها را افزایش خواهد داد و بهبود خواهد بخشید. اگر شما بخواهید یک CNAME یا یک رکورد MX ایجاد کنید این تغییرات به راحتی در عرض ۵ دقیقه، اعمال خواهد شد که واقعا سریع است.
نتیجه اینکه،با توجه به موارد اعلام شده و رایگان بودن، ارزش امتحان کردن را دارد.

منبع: وبلاگ پویاسازان

‌‌

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...