رفتن به مطلب

قالب تک صفحه ایی و کار نکردن در حالت آفلاین


power_meisam

پست های پیشنهاد شده

سلام و خسته نباشید به همه اساتید و دوستان

من قالب تک صفحه ایی jarvis رو روی ومپ سرور یا امپ نصب کردم، اما وقتی اینترنت قطع میشه صفحه سفید میاد با زدن آدرس لوکال این قالب ، پیشخوان بالا میاد در این حالت اما بخش تنظیمات قالب خالی نشون داده میشه! و وقتی اینترنت رو وصل میکنم همه چی چه صفحه خود سایت چه تنظیمات قالب درست میشه!

لطفا راهنمایی کنید مشکل کجاست.

در دیتابس هم متغیر(بخش) آپشن قالب آدرس و مسیر اجرای سایت درسته و روی لوکال هست

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود .

گاهی اوقات در قالب ها ، از فایل های CSS و JS خارجی استفاده میشه. یعنی طراحان ممکنه برخی از فایل ها مانند کتابخانه جی کوئری یا برخی دیگر از فایل ها رو در یک سرور دیگه آپلود کرده باشند و در قالب ، کدهای مربوط به لود اون فایل ها از سرورهای آنلاین رو استفاده کرده باشند.

مثل کتابخانه جی کوئری که اکثرا ترجیح میدن از سرور گوگل یا سایت jquery.com لود کنند. یا فایل های دیگه .

 

زمانی که قالب در حالت آفلاین عمل نکنه و با اتصال به اینترنت لود بشه ، این یعنی که در قالبتون ، فایل هایی برای بارگیری قرار داده شده که در پوشه خود قالب نیست و بلکه در سایت های دیگه ای قرار دارند.

بهترین راه حل برای چنین مشکلی اینه که اول به اینترنت متصل بشید ، سایت رو باز کنید ، یک سورس از سایت بگیرید و تمامی فایل هایی که در سورس وجود دارند رو چک کنید. در صورتی که در مکانی غیر از پوشه خود قالب قرار داشتند ، اون فایل ها رو در پوشه قالب ذخیره و آدرس دهی اونها رو در فایل های قالب تغییر بدید تا تمامی فایل ها داخل پوشه قالب قرار بگیرند. در اینصورت در حالت آفلاین (در لوکال هاست) تمامی فایل های مورد نیاز قالب به راحتی لود خواهند شد.

اما به هر حال چنین مشکلی در یک سایت آنلاین (راه اندازی شده در هاست اشتراکی یا سرور اختصاصی) وجود نخواهد داشت ولی بهتره برای استاندارد سازی قالب ، تمامی فایل ها در پوشه خود قالب قرار بگیرند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد عزیز  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 بسیار بسیار سپاسگزارم...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...