رفتن به مطلب

چگونه تونر مناسب برای کارتریج خود انتخاب کنیم؟


پست های پیشنهاد شده

چگونه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مناسب برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود انتخاب کنیم؟

تونر را شاید بعضی ها به نام جوهر خشک نیز بشناسند. اما تونر به زبان ساده، در واقع یک پودر پلاستیکی است که هنگام چاپ در پرینترها و دستگاه کپی، روی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ذوب می شود. در مورد تونر در مقاله لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. قبلاً توضیح داده ایم. در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی خرید تونرهای موجود در بازار و نحوه خرید آنها، مختصر توضیحی بدهیم. شاید مدل دستگاه شما و انواع کارتریج و تونرهای بازار شما را سردرگم کرده باشد.

چگونه تونر مناسب برای کارتریج خود انتخاب کنیم؟

تونر باید با مدل دستگاه شما سازگار باشد

دستگاه شما چیست؟ پرینتر، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یا چند کاره. راحت ترین روش برای تشخیص تونر مناسب برای دستگاه خود، دیدن پارت نامبر (Manufactor Part Number)، روی کارتریج دستگاه شما است. برای مثال اگر دستگاه شما مدل HP 1005 است، با نگاه کردن به کارتریج یا جست و جوی اینترنت، پی می بریم که مدل کارتریج آن لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. است که کد فنی آن نیز CB435A می باشد. این مراحل را طی کنید تا کد کارتریج خود را بدست آورید و تونر مناسب آنرا از فروشنده، درخواست کنید.

تونر مناسب کدام است؟

البته که بهترین کیفیت، از آن تولید کننده اصلی مانند HP، Canon و ... است اما در نظر داشته باشیم که آنها فقط تونر مورد نظر را داخل کارتریج اصلی روانه بازار می کنند و تونر بصورت جداگانه بفروش نمی رسد. اگر هم بفروش برسد، قیمت آن مقرون به صرفه نیست. در ضمن کارتریج شما می تواند تا چند مرتبه شارژ شود که هزینه کمتری در پی دارد.

بهترین گزینه را انتخاب کنید

تعداد چاپ کاغذ، بر اساس ظرفیت مخزن کارتریج و کیفیت مواد به کار رفته در تونر، تعیین می شود. کیفیت و تعداد چاپ کاغذ برای شما مهم است پس در انتخاب تونر مناسب دقت کنید. همیشه قیمت پایین تر، گزینه مناسبی نیست.

همه رنگ ها را بخرید!

بسته به مدل دستگاه شما، یا رنگی هستند و یا سیاه و سفید. دستگاه های رنگی از چهار رنگ اصلی آبی (Cyan)، قرمز (Magenta)، زرد (Yellow) و مشکی (Black) استفاده می کنند. هنگام خرید باید برای هر چهار رنگ کارتریج آن، پودر تونر سفارش دهید. دستگاه سیاه و سفید هم که فقط از یک کارتریج با تونر مشکی، استفاده می کند.

CMYK

درست شارژ کنید!

اگر واقعاً شارژ کارتریج خود را بلد هستید، اینکار را انجام دهید. در غیر این صورت کیفیت چاپ بد را، به گردن تونر نیاندازید!. شارژ کارتریج فقط پر کردن پودر تونر نیست! یک کارتریج شامل قطعات دیگری از جمله لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، مگنت، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، پرس و سایر قطعات دیگر است که در عمل چاپ موثر هستند. اگر از سالم بودن قطعات مطمئن نیستید، پس کار را به کاردان بسپارید و شارژ را با شارژ کار!

toner-charge

دو نکته را نظر داشته باشید.

  1. قبل از نصب کارتریج شارژ شده، حتماً آنرا تکان دهید.
  2. اگر کیفیت چاپ خوب نیست، کاغذ خود را تغییر دهید. از کاغذ با کیفیت تر استفاده کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...