رفتن به مطلب

persianlinks

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط persianlinks

  1. طراحی رسپانسیو یا همان RWD کار سختی نیست و اگر کسی با CSS آشنایی داشته باشد براحتی می توانید هر قالب پیکسلی یا درصدی را واکنشگرا کند.

    امروزه روز مشکل فقط حذف سایدبار یا ستون کناری در رزولیشن های مختلف نیست بلکه هدف گذاری طراحی روی بخش های مختلف بطور یکجا می باشد که شما وقتی به سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. وارد می شوید بسیاری از بخش ها در نگاه اول پیش روی شماست و دیگر نیازی به یادآوری حین گردش در سایت نیست.

    این نوع طراحی ها فوق العاده کم حجم و بهینه شده هستند و در تمام مرورگرهای مختلف و استاندارد قابلیت نمایش بدون خطا را دارند مگر اینکه بعضی از کدها برای آن مرورگر تعریف نشده باشند و بطور پیش فرض روی مرورگر به بازدیدکننده نمایش دهند.

    قالب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در تمام گوشی های هوشمند به سادگی به همان شکلی که در رایانه می بینید، نمایش داده می شود و رعایت اینگونه کدها مانند نمایش صحیح سایت با متاتگ رسپانسیو الزامی است.

  2. دوست عزیز طراحی قالب های یک ستونه که فاقد سایدبار یا همان ستون کناری هستند بسیار کاربرپسندتر می باشند؛ زیرا امروزه بیشتر بازدیدکنندگان از گوشی های هوشمند با رزولیشن های بالا مثل تبلت استفاده می کنند.

    همیشه سایدبارها بدلیل اینکه دارای لینک های فراوان و لوگو یا تبلیغات هستند کمی باعث افزایش زمان بارگیری سایت می شوند و این موضوع از زیان های سایت در زمینه seo می باشد.

    در ضمن این نوع طراحی ها همیشه در نت یونیک یا منحصربفرد هستند و نمونه مشابه ای ندارند؛ و شخصی وقتی سایتی را راه می اندازد چه بطور حرفه ای یا مبتدی دوست دارد سایتی تک از نظر ظاهری یا چهره نمایشی به بازدیدکنندگان داشته باشد.

  3.  

    230x50xpersian-links-logo.png.pagespeed.ic.FUHfKsipuE.png

     

     

     

    نشانی قالب : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

     

    دارای قالب منحصربفرد با رعایت تمام استانداردهای SEO, HTML, CSS, ... می باشد که توسط لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. طراحی و پیاده سازی شده است.

    اگر مایل به طراحی و پیاده سازی قالب خاص خودتان برای اسکریپت لینکدونی پرشین بودید در همین بخش اطلاع دهید.

×
×
  • اضافه کردن...