رفتن به مطلب

negar777

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط negar777

  1. negar777

    لینک های 404 در صفحه اصلی سایت

    سلام دوستان من قبلا در مورد به هم ریختگی قالب سایت و ارورهای 404 سوال پرسیده بودم و دوستان راهنمایی کردن. امروز متوجه شدم که توی صفحه اصلی ---- console ---- inspect، ارورهای 404 زیادی وجود داره که مربوط به قالب قبلی و افزونه هاشه. همه آدرسها با wp-content/plugin شروع میشن. افزونه ها همه قبلا پاک شدن. اگر راهی برای درست کردن این ارورها هست ممنون میشم راهنمایی کنید. ضمنا سعی کردم برگه صفحه اصلی رو عوض کنم اما باز به هم ریخته میشه. صفحات داخلی مشکلی ندارن.
  2. سلام دوستان من نزدیک دو ساله که با یک قالب مجله‌ای دارم کار میکنم و از ظاهر و امکاناتش راضی‌ام اما مشکل اینجاست که قسمت ووکامرسش تو قالب فارسی اصلا رسپانسیو نیست و کلی مشکل داره. سایتی هم که قالب رو ازش خریدم پشتیبانی نمیکنه و میگه به دلیل همین مشکلات فروشش متوقف شده. ٰژاکت و سایتهای دیگه هم این قالب رو ندارن. نه میتونم عوضش کنم و ببرم رو یه قالب دیگه (چون ظاهرش خاصه و شبیهش نیست) نه آپدیت شده و سالمش رو پیدا میکنم. ارجینال هم بخوام بگیرم مطمئن نیستم که بعد از راستچین شدن مشکلش حل بشه. الان رو سابدامین یه قالب فروشگاهی نصب کردم و از اون استفاده میکنم اما نمیشه اینجوری ادامه داد، انگار دوتا سایت جدا از همند. تنها راهی که به نظرم میرسه اینه که نسخه انگلیسیش رو نال شده دانلود کنم و خودم سعی کنم درستش کنم. ۱.لطفا اگر راه حلی به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید. ۲.اگر سایت خارجی نسبتا معتبر برای دانلود رایگان قالب میشناسید لطفا معرفی کنید.
  3. خیلی خیلی ممنون از توضیحات کامل و راهنمایی خوبتون و مرسی بابت وقتی که برای پاسخگویی گذاشتید.
  4. negar777

    رسپانسیو کردن بخش فروشگاه

    سلام دوستان من یه قالب مجله/خبری نصب کردم. توی توضیحات نوشته که با ووکامرس سازگاره اما بعد از یه مدت که خواستم از ووکامرس هم استفاده کنم متوجه شدم خیلی ساده است و امکان ویرایش نداره. با ویژوال کامپوزر کمی تغییر دادم و نسبتا خوب شد اما توی گوشی اصلا رسپانسیو نیست. بعد از کلی گشتن یه افزونه مناسب پیدا کردم که گوشی رو کامل رسپانسیو میکنه و قالب‌های خیلی خوبی داره اما هنوز تو سایت‌های ایرانی به فروش نمیرسه. به نصب قالب فروشگاهی در کنار قالب اصلی هم فکر کردم، خواستم از شما هم راهنمایی بگیرم. به نظرتون راه حل بهتر چیه؟ اگر بخوام از یه قالب دیگه در کنار قالب اصلی استفاده کنم به نظرتون بهتره کلا رو یه وردپرس جدید بیارمش بالا؟ و اینکه راهی هست که بدون نصب قالب فروشگاهی، همین قالب رو توی گوشی رسپانسیو کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...