رفتن به مطلب

abbas66

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط abbas66

  1. ظاهرا در نسخه 1.9 خود به خود یه مشکلاتی بوجود آمده. بعد از زدن دکمه ایجاد فعالیت خودکار یا بعد از ویرایش، اصلا دکمه کار نمیکنه و هیچ چیز ذخیره نمیشه...در ذخیره تنظیمات هم همین مشکل وجود داره. کسی به این مشکل برنخورده؟

  2. سلام. در نسخه 2 گرم ایزی که در سایت 20اسکریپت قرار داده شده، ماژول پرداخت(جهت فروش اشتراک) دیگه وجود نداره درسته؟ میشه از نسخه 1.9بهش اضافه کرد؟

    کسی میدونه مشکل ارسال پیام دایرکت تکراری در هنگام فالووبک در نسخه جدید حل شده یا نه؟

    کلا انتقال به nextpost رو پیشنهاد میکنید یا همین گرم ایزی خوبه؟

  3. در در 17 تیر 1397 در 19:35، BahramElf گفته است :

    سلام

    من آخرین نسخه که روی سایت هست یعنی

    اسکریپت ربات هوشمند اینستاگرام GramEasy نسخه 1.9

    رو دانلود و نصب کردم، منتهی برای یک بخش از فعال سازیش باید یک api داخل گوگل براش ایجاد کنیم که خود برنامه هم لینکش رو میده و تو داکیومنتش هم هست. منتهی ایجاد این api در گوگل کارت اعتباری معتبر میخواد و در واقع پولی هست. راه حلی براش هست؟

    لینک api مورد نیاز

    لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

    برای این مورد فعلا که راه حلی جز خرید نیست...من قبل پولی شدن کدش رو گرفته بودم از گوگل که بعدا دیگه کار نکرد...یعنی هم برای پولی شدن و هم مسدود شدن دامنه های ir...

  4. در 21 ساعت قبل، shadowrobin گفته است :

    کسی میتونه کمک کنه برای تنظیم Cron Jobs ؟

    اگر مشکل حل نشده اطلاع بدین تا حلش کنیم.

    از دوستان اگر کسانی هستن که میتونن مشتری برای ربات اینستاگرام بیارن، با پورسانت از 30 تا 50درصد میتونیم باهم کار کنیم. من سرور اختصاصی تهیه کردم و چندین ماهه که مشکلات مختلفش رو هم رفع کردم، منتها مدتی هست که از نظر جذب مخاطب مشکل دارم و چندین بارهم اینستاگرام پیچهای خودم رو که با مشتریها ارتباط میگرفتم و جذب مشتری داشتم مسدود کرده...خلاصه اگر کسی مخاطب و مشتری داره میتونیم باهم همکاری کنیم.

    • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...