رفتن به مطلب

اسکریپت آزمون آنلاین MenorahOES


rahbar2

پست های پیشنهاد شده

سلام کسی میتونه فارسی این اسکریت رو انجام بده 

 

قیمت 

اسکریپت آزمون آنلاین MenorahOES

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ,  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اسکریپت آزمون آنلاین MenorahOESReviewed by M JonSep 2Rating: 4.5اسکریپت آزمون آنلاین MenorahOESMenorahOES نام یک افزونه حرفه ای در زمینه آزمون آنلاین می باشد و همانطور که از عنوان مطلب مشخص است توسط این اسکریپت به راحتی می توانید یک سیستم در قالب وبسایتی حرفه ای در زمینه آزمون آنلاین و آموزش راه اندازی کنید. شما اگر مربی، مدرس، مدیر آموزشگاه و دیگر موارد مرتبط هستید می توانید توسط این سیستم حرفه ای در زمان های مختلف و تعیین شده از دانش آموزان و شاگردان خود آزمون گرفته و نتیجه هارا آنلاین ارائه دهید.

MenorahOES نام یک افزونه حرفه ای در زمینه آزمون آنلاین می باشد و همانطور که از عنوان مطلب مشخص است توسط این اسکریپت به راحتی می توانید یک سیستم در قالب وبسایتی حرفه ای در زمینه آزمون آنلاین و آموزش راه اندازی کنید. شما اگر مربی، مدرس، مدیر آموزشگاه و دیگر موارد مرتبط هستید می توانید توسط این سیستم حرفه ای در زمان های مختلف و تعیین شده از دانش آموزان و شاگردان خود آزمون گرفته و نتیجه هارا آنلاین ارائه دهید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود .

در این اسکریپت ترجمه ها رو باید از گوگل دریافت کنید. سپس جملات وارد شده توسط گوگل رو خودتون اصلاح کنید.

خطوط ترجمه این اسکریپت توی سطح اسکریپت پخش هستند. خود اسکریپت بهتون اجازه می ده در پیشخوان زبان ها رو به سادگی مدیریت کنید. این اسکریپت بهتون اجازه می ده یک زبان جدید ایجاد کنید ، جملات رو توسط گوگل ترجمه کنید و در صورت نیاز ، ترجمه ها رو ویرایش کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...