رفتن به مطلب

از سوال در تیتر مطالب استفاده میکنید ؟ این مطلب را از دست ندهید


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

کاربران عمدتا در اینترنت و جستجوهای خود از عبارات سوالی استفاده میکنند ، مثلا چرا ، چگونه ، چطور و از این قبیل .... در این مقاله قصد داریم تا شما را روند های استفاده از سوال در تیترمطالب اشنا کنیم .

در تولید محتوا و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. سایت باید به این نکته توجه داشت که استفاده از همین تیتر های سوالی میتواند ضربه به بهینه سازی و سئو سایت بزند . چه بساز طراحی سایت شما بسیار جذاب و کارآمد باشد اما با سهل انگاری در تولید محتوا ، مرگ وبسایت خود را رقم بزنید .
گاهی شیوه به کارگیری سوالات به گونه ای است که نه تنها کاربر را برای کلیک روی مطلب ترغیب نمی‌کند بلکه حس تمسخر او را برمی‌انگیزد!
البته که شروع هر مطلب با سوال ایده خوبی است و گاهی برای تنوع هم که شده است لازم می‌شود. مثلا همین مطلبی که شما در حال خواندن آن هستید با استفاده از یک سوال شروع شده است. سوالی که شاید ذهن شما را به خود مشغول کند و شما را نسبت به صحبت عناوینی که تا کنون انتخاب کرده اید دو به شک کند.
اما این سوالات که ممکن است در وضعیت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. سایت شما تاثیر منفی داشته باشند چه هستند؟ اگر شما هم از سوالات در عنوان مطالب خود استفاده می کنید این مطلب را از دست ندهید.


چطور از تیتر های سوالی در تیتر متن استفاده کنیم ؟
قبل از این که از سوال در عنوان یک مطلب استفاده کنید از خودتان این سوالات را بپرسید :
- آیا قادر به جواب دادن این سوال هستید؟
- گاهی برخی از مطالب با سوالات سخت و بزرگی آغاز می‌شوند. سوالاتی که وقتی در عمق مطلب جستجو می‌کنیم می‌بینیم خود نویسنده هم نتوانسته بدان پاسخ دهد!
- تا کنون به این سوال پاسخ داده شده است؟
- بعضی اوقات برخی از سوالات آن قدر تکرار می‌شوند که ذهن خواننده را فقط سردرگم می‌کنند. رقبا در امر سئو سایت حرف اول را می‌زنند. هر قدمی که برمی‌دارید باید حساب شده باشد. باید ببینید آیا چنین سوالی قبلا هم مطرح شده است و آیا بدان پاسخ داده شده است یا نه.
- با بله و خیر میتوان جواب آنرا داد ؟
یکی از سوالات متداولی که همیشه در حوزه کاری ما یعنی سئو پرسیده می‌شود این است که آیا لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خوب است؟
سوالی که شاید در نگاه اول با بله یا خیر قابل پاسخ گویی باشد؛ اما وقتی در بطن قضیه قرار می‌گیرید ۱۰۰۰ واژه هم برای پاسخ دادن به آن کم است!
سعی کنید در به کاربردن سوالات در تیتر مطالب ، دقت کنید تا به مشکلی برنخورید .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...