رفتن به مطلب

چرا سیستم مدیریت محتوای تخصصی را به سیستم های مدیریت محتوا آماده باید ترجیح دهیم ؟


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

وقتی صحبت از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و مدیریت وبسایت و بارگذاری محتوا برروی آن به میان می آید ، اولین چیزی که به ذهن میرسد استفاده از سیستم های مدیریت آماده مانند وردپرس و جوملا به ذهن میرسد .
اما به راستی ، چرا سیستم های مدیریت محتوای آماده برای مدیریت وبسایت مناسب نیستند ؟
تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم . سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا با توجه به محبوبیت بالا و تعداد دانلودی که در سراسر دنیا دارند ، نمیتوان محبوبیت آنها را زیر سوال برد ! چراکه درواقع مانند اسکلت از یک ساختمان هستند که آماده در اختیاز شما قرار داده شده و شما میتوانید طبق سلیقه خودتان ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. آن را انجام داده و از آن استفاده کنید و دیگر نیازی نیست که به بک اند و برنامه نویسی سمت سرور درگیر شوید . اما باید بدانید که این سیستم های مدیریت محتوا ، تنها برای مدیریت محتوا استفاده میشوند ! نه برای موارد دیگر !

بگذارید واضح تر برایتان مثال بزنیم :
برای ایجاد یک سایت اطلاع رسانی در حوزه آژانس هواپیمایی و مسافربری ، میتوان از جوملا و وردپرس استفاده کرد ، اما اگر همین سایت بخواهد به صورت تخصصی در حوزه فروش بلیت و رزو صندلی هواپیما فعالیت کند چی ؟ درسته ! میبینید که سیستم های مدیریت محتوا آماده پاسخگوی این نیاز نیستند ! و برا اینکار نیازمند استفاده از زبان های تخصصی برای برنامه نویسی هست .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.


منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...