رفتن به مطلب

یک طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد


پست های پیشنهاد شده

طراحی سایت باید به صورت حرفه ای صورت پذیرد و تا به این ترتیب میزان بازدید و جذب مشتری توسط سایت روند رو به رشدی داشته باشد. در واقع توجه به تکنیک ها و نکات مهم در طراحی سایت حرفه ای سبب در آمد زایی بیشتر و همچنین جذب افراد بیشتر می گردد. بنابراین بهتر است با توجه به اصول طراحی سایت، یک سایت اختصاصی و حرفه ای را ایجاد نمایید و به این ترتیب از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت بهره مند گردید. در واقع یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. منجر به ایجاد یک سایت با کیفیت و مطلوب می گردد و افراد بیشتری از این گونه سایت ها بازدید خواهند کرد.

در این مقاله برخی از اصول و تکنیک های طراحی سایت حرفه ای را برای شما بیان می کنیم:

توجه به بهینه سازی سایت و کسب رتبه بالاتر: بهینه سازی و توجه به نکات مربوط به سئوی سایت یکی از مهم ترین نکاتی است که در طراحی سایت حرفه ای باید آن را در نظر داشت. در واقع هدف از بهینه سازی همان افزایش رتبه سایت می باشد؛ زیرا هر چقدر سایت از رتبه بالاتری برخوردار باشد نقش مؤثرتری در رونق کسب و کار شما دارد و می تواند گام مؤثری برای پیشرفت شما در زمینه کسب و کارتان محسوب شود.

طراحی و گرافیک سایت: یک سایت حرفه ای هر چقدر هم که از نظر کد نویسی غنی باشد، بازهم نیاز به طراحی و گرافیک سایت کاربر پسند دارد. گرافیک سایت مکمل کد نویسی آن به شمار می رود و شامل نوع استفاده از ترکیب بندی رنگ ها، طرز قرار گرفتن عناصر مختلف در سایت، فونت و سایز قلم به کار رفته و همچنین رنگ ها و تصاویر متنوع استفاده شده در سایت می باشد. البته گرافیک و طراحی سایت بخش وسیعی از عناصر و گزینه های به کار برده شده در طراحی سایت را در بر می گیرد که موارد اشاره شده در بالا جزء مهم ترین نکات در این زمینه می باشند.

توجه به  سرعت سایت: سرعت لود شدن سایت رابطه مستقیمی با سئوی سایت دارد و در بالا بردن رتبه سایت بسیار تأثیرگذار می باشد. از جمله نکاتی که در سرعت سایت مؤثر می باشند می توان به انتخاب هاست و سرور مناسب، محتوای مورد استفاده در سایت، جاوا اسکریپت و تصاویر اشاره نمود که توجه به آن ها در طراحی سایت حرفه ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

اهمیت دادن به موضوع امنیت سایت:  توجه به نکات امنیتی در طراحی سایت حرفه ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بسیاری از سایت های مربوط به سازمان ها و یا کسب و کارهای مهم نیاز به امنیت دارند که در مرحله طراحی سایت باید به این موضوع توجه داشت. با استفاده از پروتکل SSL بر روی سایت می توان میزان امنیت و اعتبار سایت را افزایش داد و به این ترتیب یک سایت حرفه ای و با امنیت بالا را طراحی نمود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...