رفتن به مطلب

محافظت بهتر از اطلاعات خصوصی با گواهینامه ssl


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

‌‌‌‌
‌‌(Secure Socket Layer) ssl  یک عنصر بسیار مهم برای یک کسب و کار اینترنتی با امنیت بالا می باشد. در حال حاضر مشتریان پویاسازان می توانند امنیت داده های خصوصی خود را در فضای اینترنت با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. که در آن تمام داده هایی که از طریق اینترنت منتقل می شوند توسط یک رمز گذاری ۲۵۶ بیتی قدرتمند و امن رد و بدل می شوند، تامین کنند. با استفاده از این گواهینامه اپراتورهای وب سایت سیگنالی را به مشتریان ارسال می کنند که حفاظت از داده های آنها در اولویت اول است، بویژه هنگامی که اطلاعات حساس مانند کلمات عبور،آدرس ایمیل و یا شماره تلفن در میان باشد.
گواهینامه  ssl که پویاسازان برای مشتریان خود ارائه کرده است از مورد اعتماد ترین شرکت ها در سرویس های امنیتی آنلاین و بزرگترین ارائه دهندگان گواهی دیجیتال در جهان ارائه شده است.
با مهر امنیت ssl شرکت های معتبر، کسب و کارهای کوچک و حرفه ای می توانند با اعتماد بیشتری تبلیغ کنند و به آسانی  مشتریان آنلاین بیشتری را پیدا کنند. موتورهای جستجو مانند گوگل حمایت بیشتری از وب سایت ها ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) با گواهینامه های ssl در رتبه بندی و نتایج جستجوی آنها می کنند.
گواهینامه ssl  پویاسازان می تواند به آسانی با سایت اینترنتی شما همساز شود و بلافاصله برای استفاده آماده گردد.

درباره SSL:
ssl   یکی از مهمترین رمزگذاری ها برای تامین امنیت تبادل داده ها بین سرور ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) و کامپیوتر کاربر است. با این گواهینامه تبادل اطلاعات بین کامپیوترها بدون اینکه هیچ شخص ثالثی قادر به خواندن اطلاعات باشد، ممکن است.
وب سایتی با گواهینامه ssl  امن شده است که url  آن در مرورگر با //:https نشان داده شده باشد.

منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...