رفتن به مطلب

بروز رسانی جدید – جشن تولد جدید برای ویندوز۱۰


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

windows10750x430-1.jpg

مایکروسافت در بروز رسانی جدید ویندوز ۱۰ که در ۱۰ سپتامبر منتشر میشود و همچنین تولد ۲سالگی این ویندوز را برگزار می کند .
ویندوز ۱۰ در ۲۹ جولای ۲۰۱۵منتشر شد اما مایکروسافت میخواهد جشنی را در بروز رسانی جدید این ویندوز انجام دهد . این سیستم عامل توسط مایکروسافت در سال۲۰۱۵ معرفی شد و رسما در ۲۹جولای این ویندوز منتشر شد .

این نسخه از ویندوز تا به الان آخرین ویندوز کامپیوتر میباشد و یکی از وسیع ترین ویندوزهایی است که مایکروسافت در طول تاریخ خود آن را منتشر کرده است و باید منتظر ماند آیا ویندوز های جدید منتشر خواهد شد یا نه و یا اینکه این ویندوز اخرین ویندوز مایکروسافت باشد ؟ شاید شما یکی از کاربران ویندوز۷ یا ۸٫۱ باشید که یکی از خصوصیاتی که این ویندوزها دارد بروز رسانی جدید ولی رایگان میباشد و این بروز رسانی رایگان موقعی انجام شد که حدود۱۲ ماه بعد از معرفی ویندوز جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ بود .

هنگامی که ویندوز ۱۰ منتشر شد شرکت مایکروسافت برای نشان دادن قدرت های این ویندوز دو اپدیت بزرگ برای این ویندوز منتشر کرد تا کابران را به این ویندوزبکشاند .

با هجوم کاربران به سمت این ویندوز باز هم مایکروسافت محبوب تر از همیشه شد و همین باعث شد بیشتر رسانه ها آن را به غول سیستم عامل نام ببرند .

حالا باید منتظر آپدیت بزرگ سوم باشیم ولی بیشتر باگ های این بروز رسانی رفع شده است . در کنار این اپدیت جدید مایکروسافت جشنی برای دوساله شدن این نرم افزار خواهد گرفت .

در کنار ویندوز۱۰ یکی دیگر از بهترین ویندوزهایی که بسیار مورد تایید و استفاده قرار گرفت ویندوز۷ میباشد . اما ویندوز ۱۰ بهترین قدرت های ممکن را دارد و میزان استفاده این ویندوز بر روی ۱ میلیارد دستگاه نصب شده است .

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. - لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...