رفتن به مطلب

تاثیر محتوا در طراحی سایت


azarinweb7

پست های پیشنهاد شده


طراحی  وب سایت بر تصمیم یكی از بازدیدكنندگان بر بازدیدكننده تاثیر می گذارد ك. طراحی شامل مواردی نظیر طرح بندی، سبک فونت و رنگ، و همچنین انتخاب گرافیک و تصاویر است.  کیفیت یک متن نوشته شده در سایت، تأثیر پایدار بر روی اینکه آیا یک بازدید کننده برای یک دوره طولانی مدت باقی خواهد ماند یا نه تاثیر دارد به همین علت، به استثنای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اصلی، هیچ چیزی بر کیفیت وب سایت بیش از متن نوشته شده تاثیر نمی گذارد. اطمینان از اینکه متن بزرگ نوشته شده است، بنابراین یک گام مهمی است که نیاز به رویکرد ساختاری دارد تا به طور موثر انجام شود. این مقاله به این سوال پاسخ می دهد و یک فرایند نوشتن خاص را که توسط بهترین نویسندگان طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد، پاسخ می دهد.

اصول اولیه
اکثر خواننده ها می دانند که متن با کیفیت بالا، دستور زبان مناسب را استفاده می کند و از اشتباهات املایی خالی است. همچنین به خوبی شناخته شده است که نوشتن وب سایت باید مختصر باشد، باید به جای یک صدای غیرفعال فعال باشد، و از سرفصل های زیر استفاده کند و به طور موثر برای کمک به خواننده اسکن شود. این بیان واضح است. سؤال واقعی این است که چطور محتوای محرمانه ایجاد شده از یک صفحه خالی و یک نشانگر چشمک زدن ایجاد شود.

نوشتن وب سایت در 5 مرحله
هنگام تلاش برای نوشتن متن عالی وب سایت، بهتر است به یاد داشته باشید که تمام نوشتن وب از طریق 5 گام یا مرحله خاص و محرمانه انجام می شود. این ها عبارتند از: 1) ایجاد یک طرح کلی، 2) نوشتن یک طرح کلی، 3) نوشتن یک پیش نویس خشن، 4) بازبینی پیش نویس و در نهایت 5) اثبات خواندن. کلید این است که این مراحل به صورت موثر انجام شود.

گام 1 | ایجاد یک برنامه کلی: کلیدی برای هر فرایند طراحی چه گرافیک یا متن، داشتن یک طرح واضح است. در مورد نوشتن، مرحله برنامه ریزی شامل هر فردی در تیم نوشتن می شود که در مورد نکات کلیدی بحث و موافقت می کند. برای استفاده از طراحی وب سایت موازی، این را می توان به عنوان یک جلسه طوفان مغزی که از آن بیانیه ای از کار (SOW) ظاهر خواهد شد فکر می شود. سوالات معمولی که در این مرحله پاسخ داده می شوند شامل تصمیم گیری در مورد محتوا، تعیین مخاطب اصلی و زمان بندی یکسانی است.

این نیز شامل تعیین اینکه هر بخش، از جمله مقالات باید چه مدت باشد. به عنوان مثال، یک صفحه اصلی ممکن است در پاراگراف کوتاه، جملات تک تیزر، یا حتی نقاط گلوله نوشته شود. صفحات ثانویه و ثانویه احتمالا تا حدودی طولانی تر و دقیق تر خواهد بود. همه این ها باید پیش از آن برنامه ریزی شوند.

برخی از زمان ها نیز باید در این مرحله به سمت هماهنگی با طراحان وب سایت کنار گذاشته شود تا اطمینان حاصل شود که هماهنگی بین طراحان گرافیک و نویسندگان وجود دارد. این به ویژه در صفحه اصلی مهم است زیرا صفحه ای است که بیشترین تاثیر را بر میزان بازده دارد.

گام 2 | نوشتن خلاصه: هنگامی که پروژه به درستی برنامه ریزی شده، یک طرح کلی می تواند تکمیل شود. یک طرح کلی فهرستی از نکات کلیدی است که در هر بخش یا صفحه سایت ایجاد می شود. نقاط گلوله در اینجا مطمئنا مناسب است، زیرا هدف در این مرحله این است که یک طرح کلی از متن را بدست آوریم. برای تصریحات طولانی تر و یا مقالات منحصر به فرد، این طرح باید به عنوان یک مقدمه، یک بدن اصلی و یک نتیجه گیری باشد. این یک روش نوشتن اساسی است، اما یکی از آن ها اغلب فراموش شده است. تعجب آور است که چند مقاله وب سایت از این فرمول پیروی نمی کنند.

گام 3 | ترکیب پیش نویس : پیش نویس  اولین بار است که جملات کامل و کامل با هم قرار داده شده است. مهمترین نکته در مورد پیش نویس های نادرست این است که بهتر است طرح، سریع تر پیش نویس خشونت نوشته شود و معمولا، کیفیت آن بهتر خواهد بود. اگر چندین نفر در حال تهیه پیش نویس خشن هستند، معمولا یک ایده خوب است که یک فرد را به مسئولیت جمع آوری تمام مطالب بپردازید. علاوه بر وظایف عرفانی فرمت کردن متن به یک سند منسجم، این فرد همچنین می تواند با مقایسۀ طرح پیش نویس با طرح اولیه، اطمینان حاصل کند که هیچ اتفاقی نیامده است.

گام 4 | تجدید نظر پیش نویس: هیچ کس متن کامل را تنها پس از یک پیش نویس تنها نمی نویسد. تمام متن تا زمانی که مطابق با الزامات کیفیت صاحب وب سایت مطابقت داشته باشد، باید تجدید نظر شود. در واقع، حتی برندگان جایزۀ پولیتزر کار خود را تجدید نظر می کنند. هر متن نوشتاری، حتی در حال حاضر در حال خواندن، نیاز به تجدید نظر دارد تا اطمینان حاصل کند که کامل است و محتوای مورد نظر را شامل می شود.

مرور شامل بررسی محتوای مناسب، تأیید املا و دستور زبان، بررسی سبک و بررسی مراجع در صورت لزوم است. چندین ترفند برای تجدید نظر وجود دارد. به عنوان مثال، خواندن متن به عقب یک روش موثر برای پیدا کردن اشتباهات املایی است. نوک دیگر این است که متن را با صدای بلند بخوانید. با خواندن آن با صدای بلند، یک خواننده اغلب می تواند عبارات ناخوشایند را انتخاب کند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...