رفتن به مطلب

چگونه می فهمیم وب سایت ما آماده تبلیغات است ؟


پست های پیشنهاد شده

اگر شما دارای یک کسب و کار متوسط  و یا حتی فقط زیر مجموعه ای از  وب سایت های بزرگ هستید ، باید آماده شوید که از وب سایت خود برای یک منبع درآمد استفاد نمایید . برای کمک به کسانی که فکر کسب در آمد از وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) خود  یا دوستانشان را دارند ،  ما به شما نشان می دهیم که چگونه متوجه شوید چه زمانی وب سایت شما آماده تبلیغ است.
دانستن اینکه چه زمانی سایت شما آماده تبلیغ است یک مهارت است . آیا باید زمانی باید از  تبلیغات استفاده گسترده کرد که شما سایت را راه اندازی کردید یا صبر کنید که بازدیدکنند گان هر صفحه از سایت شما روزانه به هزاران نفر برسد ؟
در واقع هیچ عدد جادویی وجود ندارد که تعیین کننده زمانی باشد که شما می توانید تبلیغات را نمایش دهید ، اما همیشه یک ایده خوب برای شروع اولیه وجود دارد. ما توصیه می کنیم که ناشران زمانی شروع به کسب درآمد کنند که سایت خود را به طور کامل راه اندازی و به صورت مرتب شروع به ارسال مطالب کردند.
نمایش تبلیغات برای وبلاگ نویسان بسیار خوب و عالی است به خاطر اینکه نصب آن بسیار آسان است و تولید درآمد منفعل می کند .
بنابراین اگر شما علاقمند به ایجاد کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات هستید  ، باید ۴ نکته را قبل از شروع کار در نظر بگیرید.
 
۱ –  برای شروع کار نیاز است ،  حداقل بازدید صفحات چقدر باشد ؟
هرگز نباید خیلی زود شروع به استفاده از نمایش تبلیغات کنید این در حالی است که برای پیوستن به برخی از  شبکه های تبلیغات آگهی نیاز به یک حداقل ترافیک داریم و برای شبکه های دیگر این طور نیست.
 
۲-  ترافیک برابر با کسب درآمد نیست
ارزش تبلیغات با ترافیک برابری نمی کند. بعضی از دسته ها و طبقه های یک سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) بیشتر از بقیه کسب درآمد میکند .
به طور مثال : سایت های خرید اینترنتی ، سرمایه گذاری و سایت های مربوط به خودرو مقدار بیشتری از سایت های سرگرمی و سایت های  هنری کسب درآمد می کنند .
محل زندگی سایتی که خواننده  تبلیغ  در آن قرار دارد همچنین عامل بسیار مهمی است  . سایت هایی که مخاطبان آن ها در ایالت متحده امریکا ، کانادا ، استرالیا ، انگلستان و یا غرب اروپا هستند به طور معمول نسبت به بقیه کشورها کسب درآمد بالاتری دارند.
 
۳-  شما با اختصاص دادن ۵ منطقه به آگهی تبلیغات درآمد بیشتری به دست می آورید
برخی از ناشران سعی میکنند برای به حداکثر رساندن درآمد حاصل از تبلیغات ، تعداد بیش از حدی از تبلیغات را در یک صفحه قرار بدهند.
” مانند ده تبلیغ یا بیشتر در یک صفحه ”
در حالت ایده آل ، شما نباید بیش از ۵ تبلیغ در یک صفحه قرار دهید . تبلیغ به تعداد معینی به شما کمک می کند به هدف خود برسید ، به طوری که اگر فضای زیادی از صفحه  ، تبلیغات قرار داشته باشد در آمد کمتری از هر منطقه آگهی تولید خواهد کرد.
و علاوه بر اینکه مبلغ کمتری  به دست می آورد نمایش تعداد زیادی تبلیغ ، باعث پایین آمدن سرعت سایت شما می شود و توجه خواننده را کاهش می دهد  اختصاص ۵ منطقه  به آگهی اجازه می دهد که حداکثر در آمد را در حالیکه باعث توجه خواننده  هم می شود داشته باشیم .
 
۴ –  نگران نباشید اگر در شروع کار مقدار زیادی پول به دست نیاوردید
من فکر می کنم که بیشتر وبلاگ نویسان موافق هستند که کلید کسب درآمد وبلاگ شما تنوع بخشیدن به راه های جدید ورود کسب درآمد است . پس حتی اگر شما فقط مبلغ کافی برای ساخت وب هاستینگ ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) خود پرداخت نمایید ، نمایش تبلیغات فقط یک قطعه از پازل کسب درآمد برای وبلاگ است . قطعات دیگر شامل تبلیغات محلی ، وبلاگ نویسی مهمان ، بازاریابی های وابسته ، پست های حمایت کننده و غیره است.
 
 
منبع: وبلاگ پویاسازان
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...