رفتن به مطلب

تغییر گروهی


AmiRoo

پست های پیشنهاد شده

درود ,دوستان من برای تعداد زیادی محصول در ووکامرس عکس آپلود کردم(هر دسته بندی یک عکس داشت که برای همه محصولات همونو زدم) الان میخوام عوض کنم

مجدد یک عکس می خوام بزارم برای همه محصولات  دسته بندی به طور مثال X و یک عکس دیگه برای کل محصولات دسته بندی Y و....

(یعنی محصولات عکس هاشون یکی هست,فقط بر اساس دسته بندی عکس محصولات تغییر میکنه)

 

حالا آن عکس های که گذاشتم راهی داره تغییر بدم؟یا باید دونه دونه انجام بشه؟

 

 

 

سوال بعدی اینکه ,قیمت های محصولات ما هر روز تا هر هفته تغییر می کنه,راهی داره که گروهی به طور مثال درصدی(مثلا به کل محصولات 1%) اضافه کنم؟ یا توی یک قسمتی راحت تر ویرایش کنیم قیمت هارو

دانه دانه محصولات را باز نکنیم؟

حدود +2000 تا محصول هست که فعلا 400 تا وارد شده نیاز به ویرایش عکس و قیمت ها داریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود .

برای مشکل تصاویر بهترین ترفند این هست که تصویر جدید رو با همون نام و فرمت جایگزین تصویر قبلی کنید! برای اینکار کافیه وارد فایل منیجر هاست > wp-content >و پوشه Uploads بشید و تصاویر رو پیدا کنید و یک فایل جدید با همون اندازه و نام و فرمت جایگزین کنید .

 

اگر هم اهل استفاده از افزونه هستید، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. . کاراییش مشابه چیزیه که در بالا عرض کردم. یعنی شما یک تصویر جدید رو جایگزین تصویر قبلی می کنید. بدین ترتیب تمامی تصاویر قبلی به تصویر جدید آپدیت خواهند شد.

نکته مهم : اگر در هنگام ثبت مطلب ، برای هر مطلب یک تصویر ثابت رو آپلود کرده باشید، موفق نخواهید بود تصاویر رو به این شکل تغییر بدید. چراکه اگر یک تصویر رو برای هر مطلب آپلود کرده باشید، نام اون به صورت خودکار تغییر داده میشه و از تصاویر دیگه جدا میشه که از طریق روشی که گفتم قادر به تغییر نخواهید بود و باید تک تک به صورت دستی تغییر بدید.

 

------------------------------------

پرسش تغییر انبوه قیمت ها

اتفاقا ووکامرس یک افزونه مخصوص اینکار داره که می تونید قیمت های محصولاتی که انتخاب می کنید رو به صورت دسته جمعی تغییر بدید. این تغییر بیشتر توسط درصد انجام میشه و می تونید تعیین کنید که محصولات چند درصد کاهش قیمت داشته باشند یا چند درصد افزایش .

نام این افزونه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. هست. البته این افزونه پرمیوم هست و جهت استفاده باید خریداری کنید، ولی مثل دیگر افزونه ها یک نسخه نال شده هم برای این افزونه وجود داره که خودتون می تونید بگردید. دریافت نسخه های جدیدتر مشکل هست اما نسخه 1.1.26 رو پیوست کردم ، تست کنید (بهتره آخرین نسخش رو یا بخرید از سایت اصلیش یا نالش شدش رو استفاده کنید)

 

افزونه YITH WOOCOMMERCE BULK PRODUCT EDITING

نسخه : 1.1.26

فرمت فایل فشرده : RAR (یعنی نیاز هست در کامپیوترتون Extract کنید و مجددا با فرمت ZIP فشرده کنید)

حجم فایل : 722 کیلوبایت

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...