رفتن به مطلب

اهمیت سئو در طراحی سایت صنعتی


پست های پیشنهاد شده

در مقالات پیشین نیز اشاره کردیم که در طراحی سایت باید اهمیت زیادی به سئو بدهیم. بهینه سازی سایت مناسب می تواند حتی ضعف های برنامه نویسی را نیز بپوشاند و با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حتی ضعف های کسب و کار شما نیز به چشم نخواهند آمد و شما ترافیک بالایی را در سایت خود شاهد خواهید بود. این اهمیت در طراحی سایت صنعتی در مقایسه با طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت حرفه ای و سایر طراحی وب سایت ها اهمیت دو چندانی دارد و با توجه به تغییرات دائمی در الگوریتم های سئو سایت باید مرتباً بر روی سایت خود فعالیت داشته و خود را با شرایط و قوانین جدید موتورهای جستجو وفق دهید. در مطلب پیش رو در مورد بهینه سازی سایت در طراحی سایت صنعتی مواردی را شرح می دهیم که با توجه به کثرت مطلب ادامه آن را می توانید در نوشتاری دیگر که به زودی در مقالات آموزش سئو سایت قرار می دهیم مطالعه بفرمایید. البته نیاز است یادآوری کنیم موارد زیر نه تنها در طراحی سایت صنعتی بلکه در سایت های دیگر نیز قابل استفاده می باشد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

مراحل سئو طراحی سایت صنعتی


در ابتدا باید یک پکیج کامل از اطلاعات رفتاری کاربران خود به دست بیاورید و در آن مواردی مانند شغل افراد و میزان تحصیلات و جنسیت آنها و نیز اطلاعات شرکت ها و محل کار افراد و زمینه کاری آنها، اهدافی که از مراجعه به سایت شما می توانند داشته باشند و اطلاعات عمومی نظیر شیوه های جذب و خرید توسط کاربران را باید لحاض کنید و این اطلاعات را تحلیل و آنالیز نمایید و سایت خود را منطبق با آن طراحی و سئو نمایید. برای مثال با این اطلاعات می توانید کلمات کلیدی مناسب تر و نیز محتوای مناسب و پُر کاربردی را به کاربران سایت خود ارائه دهید تا زمان بیشتری در سایت شما بمانند. همچنین می توانند راهکارهایی را برای ارتباط دائمی و مستمر با مشتریان بالقوه خود برقرار نموده و در بازده های زمانی متفاوت آخرین اخبار و اطلاعات را برای آنها ارسال نمایید. این آمار و تحلیل ها نه تنها در طراحی سایت صنعتی و سئو سایت بلکه در موارد بازاریابی و غیره نیز می تواند برای شما کاربرد داشته باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه پیش ...

چرا باید یک وب سایت شرکتی داشته باشید؟

در دنیای امروز ، هر کسب وکاری یا هر تجارتی ، شرکتی برای خود به ثبت رسانده است . شرکتی که نام آن نماد فعالیت اعضای آن میباشد .ثبت شرکت موجب به رسمیت شناختن اعضا و فعالیت اعضای آن ، نزد مردم میشود .

اما تنها ثبت کردن آن در دفتر اسناد رسمی کفایت نمیکند . در عصری که زندگی میکنیم برای پیشرفت کردن و رقابت با رقبا باید در دنیای دیگری هم اقدام به ثبت شرکت کنید . اینترنت !

بله .درست است ! ثبت شرکت در دنیای مجازی و اینترنت که با عنوان طراحی وب سایت شرکتی از آن یاد میشود لازمه ی پیشرفت و موفقیت در کار است . اگر برای شرکت خود وب سایت شرکتی نداشته باشید هر لحظه مشتریانی را از دست خواهید دادید که از طریق اینترنت اقدام به جستجو ی کالا یا خدمت مورد نظر خود میکنند .

میتوان گفت وب سایت شرکتی از میان بقیه انواع وب سایت ها ، ساده تر بوده اما در عین حال پر اهمیت میباشد .

مرکز طراحی سایت شیراز (ساین ) با طراحی وب سایت شرکتی در شیراز ، به شما این امکان را میدهد که محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید تا مشتریان بالقوه با دیدن وب سایت شرکتی شما در گوگل ، به عنوان گزینه ای به شرکت شما نگاه کرده و حتی مشتری دائمی و همیشگی شما شوند.

در طول زمان و بیشتر شناخته شدن علم طراحی سایت ، دیگر کمتر شرکتی یافت میشود که تا به امروز اقدام به طراحی وب سایت شرکتی نکرده باشد .

مزایای طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

از مهم ترین مزیت های ساخت وب سایت شرکتی در شیراز توسط گروه طراحی سایت ساین ، میتوان به همان جذب مشتریان اینترنتی  اشاره کرد که از طریق گوگل اقدام به جستجو میکنند.

هر تعداد محصول که داشته باشید میتوانید در سایت شرکتی خود به نمایش بگذارید .

آدرس شرکت به همراه شماره تلفن های ضروری برای شناخته شدن در بین عموم مردم در وب سایت شرکتی خود بگذارید . 

وب سایت شرکتی شما در تمام لحظات و ثانیه ها در دسترس متقاضیان کالا یا خدمات یا اطلاعات شما میباشد.

همان طور که میدانید امروزه بازاریابی در تمامی صنف های شغلی فراگیر شده است. برای رقابت با رقبا بازاریابی به امری ضروری مبدل شده است و همه هزینه های هنگفتی برای آن متقبل میشوند . طراحی وب سایت شرکتی در شیراز یک نوع بازاریابی کم هزینه محسوب میشود . شما فقط با صرف هزینه اندکی اقدام به طراحی وب سایت شرکتی میکنید ، وب سایت شرکتی کار اطلاع رسانی را برای شما انجام میدهد و پس از آن موتور های جست وجو مثل گوگل متقاضیان را به سمت شرکت شما هدایت میکنند.

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت شرکتی

-امکان تعریف داینامیک منوو زیر منو بصورت نامحدود و تو در تو

-امکان تعریف صفحه به تعداد نامحدود در سایت

-اسلاید شو داینامیک

-امکان درج مقالات یا محصولات بصورت دسته بندی شده بصورت نامحدود

-امکان نمایش محصولات یا خدمات برتر در صفحه اصلی

-صفحه تماس با ما با امکان ارسال پیام به مدیریت

-فوتر 3 ستونه سایت جهت قرار دادن نقشه ، آدرس ، تلفن ، لینک و ...

-قابلیت تنظیم تم (رنگ) هدر و فوتر سایت

-امکان تنظیم رنگ بخش محصولات یا مقالات در صفحه اصلی

-امکان درج تگ های سئو برای بخش های مختلف سایت جهت ایندکس شدن در گوگل

-کاملا ریسپانسیو و برنامه نویسی شده

-قابلیت توسعه و اضافه کردن ماژول در آینده

-قابلیت نمایش حرفه ای در موبایل

-سئو بیسیک و امکان ثبت تگ های سئو در سایت

-فیلم آموزش کار با بخش مدیریت وب سایت

میتوانید به صفحه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مراجعه کنید

فعالیت های ما:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...