رفتن به مطلب

ووکامرس خود را قدرتمند سئو کنید


پست های پیشنهاد شده

 

لطفا برای حمایت از ما مقاله را در مبنای ودرپرس مطالعه کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

موضوع مورد بحث این روز ها در اکثر وب سایت ها فروشگاه های آنلاین و نحوه سئو قدرمتند در آنها است با توجه به اینکه ما در حال استفاده از وردپرس هستیم پس قطعا از فروشگاه ساز وردپرس یعنی ووکامرس استفاده می کنیم در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش های سئو قدرتمند در ووکامرس آشنا کنیم . با ما همراه باشید.
ایجاد سئوی قدرتمند با استفاده ازچند روش در فروشگاه ووکامرس

در اینجا به بررسی مواردی می پردازیم که از زمانی که کاربر جستجو را انجام داده و به وب سایت ما میرسد پروسه ما صحیح باشد تا این ورود منجر به خرید در وب سایت ما شود. سئو به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم بندی شده است از موارد سئو خارجی به لینک سازی تصاویر سبک ، وب سایت سریع ، متا تگ ها ، نقشه سایت و دیگر مواردی که در آموزش های سئو مطرح شده است ما در اینجا بیشتر تمرکز خود را از لحظه ورود کاربر تا خرید گذاشته ایم . با ما همراه باشید تا سئوی فروشگاه ووکامرس خود را افزایش دهیم .
دسترس پذیری

از گزینه هایی که اهمیت بالایی برای رسیدن به سئوی قوی در ووکامرس می باشد نرخ خروج از وب سایت فروشگاهی شماست این عامل به چند مورد بستگی دارد یکی از این موارد قالب فروشگاهی شماست و یا از دیگر اهم های آن می تواند نرسیدن مشتریان به هدفی که برای آن وارد وب سایت شده اند باشد به طوری که عوامل مختلفی در وب سایت وجود دارد پس بهتر است تا قبل از خارج شدن کاربر از وب سایتتان از آنها مشکلات احتمالی را بخواهید و برای رفع آن بکوشید پس همیشه در دسترس باشید و امکاناتی را فراهم کنید تا کاربران به ساگی با شما ارتباط برقرار کنند.
سرعت

مهم است که کاربر زمان زیادی را در فروشگاه شما صرف نکند به چه صورت اینکه شما امکاناتی را فراهم می کنید تا کاربر به راحتی در وب سایت شما چرخ و گذار و در نهایت به خرید برسد مهم است در این حال زمان زیادی صرف نخواهد شد و کاربر رضایت خاطری از خرید لذت بخش را در وب سایت شما تجربه خواهد کرد و سرت وردپرس به عوامل زیادی بستگی دارد برای همین امر پیشنهاد می شود مقالات افزایش سرعت وردپرس را مطالعه کنید .
اخبار

خبر ها همیشه از مخاطبین خود برخوردار بوده اند یکی از مزایای استفاده از خبر های مرتبط با کسب و کار شما این است که نشان دهنده بروز بودن وب سایت شما و اهمیت دادن به اخباری که در پیرامون فروشگاه و موضوع فعالیت خود اتفاق می افتد باعث جلب اعتماد مشتریان خواهد شد .
وبلاگ

وب سایت های موفق همیشه آموزش ، اخبار ، اطلاعیه و یا هر چیز دیگری که به فروش ارتباط مستقیم ندارد و به عنوان محصول نمیتوان آنها را استفاده کرد درون وبلاگ قرار میدهند . وبلاگ از مهم ترین عوامل موفقیت در سئو وب سایت ها می باشد.
احترام به مشتری

یقینن کسی از بی احترامی به ایشان خرسند نمی شود پس همیشه سعی کنید به مشتریان خود احترام بگذارید این احترام از زمان نوشتن متن برای محصول و تولید آن شروع می شود تا پایان و قطع همکاری در بعضی از مواقع شما باید به گونه ای برخورد کنید که در ذهن ناخودآگاه مشتری جلوه خوبی کنید زیرا یک مشتری ناراضی بیشتر از ۱۷ نفر را از دیدن فروشگاه شما منصرف میکند این آمار طبق تجربه و تحقیقات به عمل آمده ارائه می شود .

با تشکر از نگاه گرمتون این مقالات ادامه خواهد داشت . لطفا با نظر خودتون مارا در این راه یاری کنید با تشکر = شاد باشید .

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...