رفتن به مطلب

خدمات طراحی سایت حرفه ای | پارس وب دیزاین


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

 

طراحی سایت

آنچه که در نگاه اول بازدیدکننده سایت شما را جلب کرده و او را به بازدیدهای بعدی ترغیب می کند نوع طراحی سایت یا وبلاگ شما اعم از طراحی گرافیکی یا ساختار فنی است. بنابراین نوع طراحی سایت یک پیش نیاز مهم است.

امروز در دنیای تجارت، وب سایت ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند؛ چرا که به طور مستقیم با عمل "فروش" مرتبط شده اند. در حقیقت وب سایت ها و محتوای آنها جایگاه فروشنده را گرفته و مراحل مختلف فروش از آغاز تا پایان و حتی خدمات پس از فروش را نیز انجام می دهند.

وب سایت، مکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است که  می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی بروز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز به صورت نامحدود فراهم  کند.

بسیار مهم است که شما چگونه در وب نمایان می شوید و چه مقدار از بازار آنلاین را در اختیار خواهید داشت. اگر وب سایت شما دارای استاندارهای لازم و امکانات مورد نیاز نباشد، قطعا رشد شما نیز بسیار ضعیف و بلکه غیرممکن می باشد.

وب سایت های موفق دارای ویژگی هایی یکسانی هستند و شناخت این ویژگی ها به دارنده وب سایت کمک می کند که بهترین و حداکثر نتیجه مورد نظر از وب سایت خود را دریافت کند.  

مهم ترین ویژگی های یک سایت موفق  عبارتند از:

  1. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به صورت ریسپانسیو (واکنش گرا)
  2. طراحی سایت بر اساس اصول سئو و موتورهای جستجو
  3. گرافیک و رنگ شناسی مناسب براساس موضوع فعالیتشز
  4. سرعت بارگزاری مناسب
  5. تولید محتوای مناسب و کافی

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شامل مراحلی است که که اجرای صحیح هریک از این مراحل باعث افزایش بهره برداری از یک وب سایت خواهد شد. در ادامه به بررسی مهم ترین این مراحل می پردازیم:

مراحل طراحی سایت توسط ما به صورت زیر است :

  1. شناخت نیازهای مشتری و ارائه طرح
  2. طراحی گرافیک وب سایت و تایید توسط مشتری
  3. طراحی و کدنویسی سایت و ورود محتوای مورد نظر
  4. برنامه نویسی صفحات پویا و تست نهائی
  5. راه اندازی سایت برروی هاست و دامین و ارائه به مشتری

یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما به ‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و یا ارائه‌کننده خدمات باید انجام دهید، انتخاب یک مشاور و طراحی سایت مناسب برای پیاده‌سازی وب‌سایت تان می‌باشد.

گروه طراحی سایت " لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. " با سالها تجربه در طراحی سایت در موضوعات و حوزه های مختلف این اطمینان را به شما می دهد که از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما، برای موفقیت شما خواهد بود.

طراحی وب سایت شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق بر نوع فعالیت و زمینه کاری خاص شما انجام خواهد شد تا وب سایت شما که جلوه و نماد موقعیت حرفه ای شرکت شماست جایگاه مناسب خود را در فضای مجازی کسب نماید.

برای طراحی سایت خود و دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 021-44834169 تماس حاصل فرمایید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...