رفتن به مطلب

افزونه Yoast Comment Hacks و دیدگاه های حرفه ای


پست های پیشنهاد شده

لطفا برای حمایت از ما مقاله را در مبنای وردپرس مطالعه کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی از راه های جذب نظر و اعتماد کاربران خود برقراری ارتباط با آنها است به طوری که مشکل آنها را در سایت خود رفع کنیم و اطلاعات درست و مناسبی را در اختیار آنها قرار دهیم و به آنها این فرصت را بدهیم که در طول شبانه روز در صورت داشتن هر گونه سوال، آن را با ما و شما در سایت در میان بگذارند و به گونه ای آنها را به کاربران ثابت خود تبدیل کنیم.
بهترین راه برای برقراری ارتباط کامنت می باشد و همچنین با استفاده از کامنت ریدایرکت می توانید از سایت ها و مطالب دیگر استفاده و همواره کاربران خود را راضی نگه دارید. با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

افزونه yoast comment hacks

برای انجام این کار این افزونه را نصب و برای فعالسازی از منوی settings وارد comment hacks شوید و تنظیمات آن را انجام دهید.


در صفحه تنظیمات تب comment redirect را انتخاب کنید.


در این قسمت باید صفحه ای را انتخاب کنید تا کاربرانی که اولین کامنت را می گذارند به آن منتقل شوند. به طور مثال صفحه تشکر یا فرم ثبت نام ایمیل، لینک های شبکه اجتماعی و حتی شما می توانید این صفحه را به بهترین و پر بازدید ترین صفحه سایت خود تبدیل کنید بعد از انتخاب صفحه تغییرات را ذخیره کنید.
برای مشاهده ابتدا از سایت لاگ اوت کنید و به یکی از پست ها رفته و کامنتی را ثبت کنید در اینجا خواهید دید که به محض ارسال کامنت به صفحه ای که انتخاب کرده بودید هدایت می شوید.
با تشکر از همراهی شما – شادباشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...