رفتن به مطلب

چگونه پسوند های جدید می توانند اینترنت را به سمت بهبودی سوق دهند؟


پست های پیشنهاد شده

پسوند های جدید دامنه در حال رشد با سرعت بالایی هستند و امروزه بیشتر از همیشه دیده می شود که در حال استفاده هستند. امروزه بیشتر روشن شده است که دامنه ها با پسوند های جدید یک دارایی ارزشمند در وب هستند. گرچه بعضی افراد هنوز در استفاده از آنها محتاط هستند ولی آنها به عنوان یک ابزار ارشمند خود را به اثبات رسانده اند.


این پسوند ها فضا و نوآوری بیشتری برای وب به وجود آورده اند.
اینترنت کار خود را تنها با ۸ گزینه برای انتخاب پسوند دامنه شروع کرد که انتخاب از بین آنها انجام می شد که با گذشت زمان، این نیاز برای شرکتها و افراد متفاوت شد به طوری که احساس نیاز شد که نام دامنه با موضوع، یا نام تجاری آنها همسان باشد. در واقع، این برای کسب و کارهایی که تازه شروع به کار می کردند مشترک بود که خواهان این بودند تا نام دامنه شان را نام برند خود که علاقمند هستند و در دسترس است قرار دهند.
ولی امروزه حدود ۱۰۰۰ پسوند دامنه وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. با وجودی که بعضی از آنها محدود شده به یک گروه یا سازمان خاص، ولی هنوز هم گزینه های زیادی وجود دارد که به افراد شانس این را میدهد که مارک خود را آنلاین داشته باشند.


Branded navigation تبدیل به یک ابزار بازاریابی پرسود شده است.
داشتن حضور آنلاین شامل  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ، ساخت و نگهداری یک وب سایت است. شما می توانید مالکیت یک گروه فیسبوک، کانال پرسکوپ، feedd توییتر و … را با فوروارد یک دامنه سفارشی با استفاده از آنچه آن را Branded navigationn می نامیم، داشته باشید تا کمک کند به بازدیدکنندگان تا بسیار ساده تر به محتوا دسترسی داشته باشند. شما می توانید از سایت رسانه های اجتماعی شخص ثالث برای اجرای نام تجاری خود استفاده کنید.


آنها امنیت اینترنت را افزایش خواهند داد.
همانطور که قبلا اشاره شد تعداد انگشت شماری دامنه های جدید وجود دارد که محدود شده به شرکتها، گروه های خاص و یا حرفه ها و این چیز خوبی است. با جهان اینترنت که متاسفانه با کلاهبرداری و اسپمرها شناخته می شود سخت است که تحقیق کنید آیا ایمیل ها، صفحات خاص وب ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) و مطالب دیگر از منابع معتبر آمده یا خیر؟ ولی بعضی کمپانی ها دامنه های .brand را ثبت کرده اند یا دامنه های جدیدی که منعکس کننده ی نام های تجاری ثبت شده است. در میان شرکتهایی که دامنه های .brand امن دارند Amazon، Google، Canon، Nike و غیره است. از آنجایی که ثبت این دامنه ها برای عموم آزاد نیست مشتریان خواهند توانست اعتماد کنند به هر ایمیل یا صفحه ی وبی که با پایان .brand است که از یک منبع معتبر برخوردار است.


مطابقت دقیق دامنه ها می تواند به کاربران در یافتن اطلاعات مرتبط با سرعت بیشتر کمک کند.
امروزه ساده تر است که نام دامنه تان را دقیقا منطبق با پسوند دامنه هایی که برای استفاده آزاد است، ثبت کنید و همچنین به دنبال  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  نباشید. اگر دقیقا منطبق با اسم برند شما باشد (بدون خط فاصله یا کلمات غیر ضروری) این دامنه می تواند رتبه ی خوبی در نتایج جستجو و ترافیک بیشتر داشته باشد.
دامنه های جدید هم چنین می توانند به بازدیدکنندگان در تشخیص موضوعی که وب سایت پوشش می دهد، کمک کنند.




منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...