رفتن به مطلب

چگونه هدیه بدهیم ؟


deluxeglamour

پست های پیشنهاد شده

چگونه هدیه بدهیم ؟

روش صحیح هدیه دادن

بعضی اوقات نیاز دارید که لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما یک هدیه بی نظیر و منحصر بفرد باشد. برای این منظور به چند روش خلاقانه نیاز دارید که اهمیت هدیه شما را به دوستان، آشنایان و افرادی که واقعا برای شما مهم هستند. شاید شما از خودتان بپرسید که چطور میتوانم احساس عاشقانه خود را بیان کنم ؟ چگونه نشان دهیم که شخصی از دیدگاه ما چقدر نظیر است ؟

فرقی نمیکند دوست صمیمی دوران دبیرستان، بهترین دوست، مادر و یا حتی رئیس شما، با گردآوری لیستی از سوال هایی که قرار است از خودمان بپرسیم میتوانیم راه حلی برای هدیه دادن خلاقانه پیدا کنیم. به یاد داشته باشید هدیه دادن یک گنجینه در زندگیتان است، پس آن را به صورت صحیح و به یاد ماندنی انجام دهید.

هدیه

اضافه کردن عکس به هدیه

هر کسی دوست دارد عکس خودش را ببیند، مخصوصا از جانب کسی که دوستش دارد (مانند شما)  و یا زمانی خاص از زندگی اش. یک عکس قدیمی پیدا کنید و آن را درون بسته بندی هدیه جای دهید. که این امر در گیرنده هدیه احساسی خاص ایجاد میکند و نشان میدهد که احساسات شما چگونه است. که این همیشه خوب است.

سپس به عکس های خانوادگی قدیمی نگاه کنید که به دست فراموشی سپرده شده اند و یا عکس هایی که شما یواشکی پنهان کرده اید تا روزی خاطره ای را در ذهن عزیزانتان زنده کنید.

قرار دادن جوک در داخل بسته

خاطره ای خنده دار که هر دو شما در آن حضور داشتید را بخاطر بیاورید ! فرض کنید شما با بهترین دوست خود به تماشای بازی فوتبال رفته اید و در آنجا به صورت ناگهانی با برخورد دست شما هات چاکلت دوستتان بر روی لباس هایش ریخت و سرتا پا لباس هایش را کثیف کرد. می دانیم که این کاره خنده داری نیست. ولی این خاطره شیرین میتواند باعث زنده شدن یک روز بیاد ماندنی و خنده دار باشد. استفاده از یک عبارت یا یک عکس که آن اتفاق شیرین را دوباره زنده میکند نیز ایده ی خوبی است. این خاطرات هیچگاه کهنه نمی شوند.

تعطیلات محبوب خود را دوباره ایجاد کنید

این تعطیلات میتواند عید نوروز، تعطیلات تابستان، ولنتاین و یا جشن ها و مناسبت های دیگری که هرساله چندین بار اتفاق می افتد. به شخصی که علاقه مند هستید نشان دهید که شما از احساسات آنها با خبرید و می دانید که چه تعطیلاتی را دوست دارند و با یک مهمانی کوچک و دادن هدیه در این روز یک خاطره بیاد ماندنی در ذهن معشوق خود ایجاد کنید.

چشم ها و گوشه های خود را باز نگه دارید

شاید شما هرگز ندانید که موقع گرفتن یک هدیه ای که سورپرایزاتان کرده چه کلامی به زبان آورده اید. هنگام دادن هدیه حواستان جمع باشد و به عبارت هایی که طرف مقابل موقع گرفتن هدیه به زبان می آورد توجه کنید. ” آه خدای من این بهترین هدیه است” به خانه برگردید و آن عبارت را در ایمیل برایش بفرستید. در واقع با این کار شما اصطلاحاتی را که هنگام مهیج شدن از هدیه به زبان آورده در ذهن خود دارید و این یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.

استفاده از رنگ مورد علاقه

استفاده از رنگ های مورد علاقه معشوقه یک ایده جالب برای هدیه دادن است. به رنگ های که بیشتر از سایر رنگ ها استفاده میکند توجه کنید و یا بپرسید که بهترین چیزی که در کنار هدیه دوست دارند دریافت کنند چیست. این نوع هدیه، بنظر با معنی و حساب شده می باشد.

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لوکس گلامور

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه پیش ...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...