رفتن به مطلب

پنج راه برای طراحی بهینه فروشگاه آنلاین


پست های پیشنهاد شده

انتظارات مصرف کنندگان همواره رو به افزایش است. بازرگانانی که در حال شکست در مقابل رقیبان خود هستند چه چیزی را برای جلوگیری از آن باید در نظر بگیرند؟
امروزه خرده فروشان می توانند محصولات خود را بصورت آنلاین معرفی کنند و با دیگر محصولات به رقابت بپردازند. بنابراین ایجاد یک فروشگاه موفق ، نیاز به پیدا کردن نقاط ضعف و قوت در فضای مجازی دارد که این را USPs یا نقاط فروش منحصر به فرد می گویند. به ویژه در این زمینه آنچه که بسیار مهم است تجربه خریدار می باشد، که تا حد زیادی بستگی به طراحی فروشگاه و جذاب کردن آن دارد. روند طراحی ها می آیند و می روند ولی آنچه امروز دیده می شود مد روز است که می توان با نگاه کردن به آن اشتیاق بیشتر پیدا کنیم و یا خسته شویم. در زیر پویاسازان اصول طراحی که شما برای داشتن یک کسب و کار واقعی و موفق نیاز دارید را توضیح می دهد.


وضوح ساختار و پیام
یک قانون در بازاریابی آنلاین این است که مخاطب باید قادر به دریافت بیشتر اطلاعات مهم از یک صفحه وب ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) در کمتر از چهار ثانیه باشد. در غیر اینصورت صفحه شما را به احتمال زیاد به سادگی ترک خواهد شد و مخاطب به سراغ فروشگاه های دیگر خواهد رفت. بنابراین شما باید از خود بپرسید که آیا نوع محصول ارائه شده برای فروش در فروشگاه آنلاین شما و USPS آن می تواند در یک کسری از ثانیه به مشتری ارائه شود یا خیر؟
برای جلوگیری از این اتفاق سایت شما باید یک ساختار و ارسال پیام روشن داشته باشد.


رنگارنگی بیشتر محصولات شما، برنامه ریزی طراحی فروشگاه
اگر چه این اصل برای تلفن های موبایل به ظاهر غیر منطقی است، اما توسط بسیاری از خرده فروشان بزرگ مد دنبال می شود. تمرکز روی عکس های محصول به طور منظم ما را به اشتباه می اندازد و یک رویکرد مناسب استفاده از یک از طراحی اطراف است، که اغلب به طور کامل سیاه و سفید نگه داشته می شود. در نتیجه این، چشم مشتری است که مستقیما به محصولات کشیده می شود – در حالی که با یک پس زمینه رنگارنگ به سادگی می توان توجه مشتری را جلب نمود. در ضمن، در فروشگاه ها از تکنیک مشابه آجر و ملات استفاده می شود ، به طوری که به ندرت لباس های رنگارنگ در یک صفحه نمایش رنگی گذاشته خواهد شد.
برای اقلام با تکنولوژی بالا و محصولات ساده موارد گفته شده اعمال می شود. در این موارد، شما باید با رنگ ها در طراحی فروشگاه خود کار کنید بطوری که فروشگاهتان با وجود کمبود کالای رنگارنگ ، احساس وسوسه آمیز گرمی بوجود آورد.


استفاده کمتر از تصاویر متحرک
در یک یا دو سال گذشته، تقریبا هر سایتی که سر می زدید شامل محتوای چرخشی و متحرک بود. با این حال تحقیقات اخیر نشان داده اند که محتوای متحرک می تواند واقعا یک اثر منفی روی نسبت های تبدیل داشته باشند. بیشتر اینکه، آنها می توانند تا پایان ساخت محتوای مغازه کمتر قابل مشاهده باشند، و مشتری های شما در صفحات فروشگاه ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) سه یا چهار صفحه را جستجو می کنند. بنابر این شما باید تکیه بیشتری بر عکس های ثابت با یک دکمه روشن call-to-action داشته باشید که شما بتوانید جداگانه آن را بصورت هفتگی تغییر دهید. چهار عکس در مدت چهار هفته نسبت به چهار هفته با همان محتوای اسلاید، پر بارتر و بهتر است. به عنوان مثال، برای یک کمپین خاص، به جای استفاده از یک جمله متحرک به سادگی می توان از یک هدر گرافیکی ثابت برای تخفیف و یا بزرگ نشان دادن محصولات استفاده کرد.


برد با محتوای واضح و شفاف است.
“محتوا پادشاه است” – هر چند این عبارت به یک کلیشه بازاریابی تبدیل شده است، اما هنوز هم به طور کلی درست است. بنابراین شما باید دقت کنید که به سادگی مشتریان خود را با کپی کردن بیش از اندازه از دست ندهید. در عوض،سعی کنید یک تعادل آرامش بخش بین تصاویر و متن ایجاد کنید و یک ارائه مطمئن در مورد همه چیز در یک فرم که دارای پردازش سریع است بوجود آورید. مهمترین چیز این است که یک پیام شفاف داشته باشید که به مشتری اجازه می دهد آنچه را شما از راه دور ارائه می کنید ببیند. سپس آنها می توانند تصمیم گیری کنند که بقیه شرح تصاویر و متن شما را بخوانند و یا از آن بگذرند.


مگا منوها اجازه به هدایت fab می دهند.
فکر کنید فروشگاه آنلاین ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) شما مانند راهرو یک سوپر مارکت است. مشتریان با حرکت کردن به عقب و جلو زمان خود را از دست می دهند و این باعث می شود به برند شما صدمه وارد شود. هدایت سریع و آسان هر بازدید کننده به جایی که شما مایل هستید آنها بروند ، “مگا منو” می تواند یک ابزار ناوبری بسیار موثر باشد. هر زمانی که کاربران با موس بر یک آیتم خاص در یک منوی بزرگ شناور می شوند، زیر شاخه های تمام آیتم ها به وضوح نمایش داده می شود.
سود آن برای مشتری های شما چیست؟ در یک منوی کرکره ای سنتی، کاربران کار دقیق و پر زحمتی در مسیر از یک زیر منو به زیر منوی دیگر دارند. این می تواند به نوبه خود یک بازی آزار دهنده از مهارت ها برای بازدید کنندگان باشد. با یک مگا منو آنها می توانند دسته هایی که شبیه آنها هستند بلافاصله پیدا کنند. البته هر چه سریعتر مشتریان بتوانند آنچه را می خواهند دریافت کنند احتمال خرید آنها از شما بیشتر خواهد بود. با این همه، اگر محصول مورد نظرتان به اندازه کافی بزرگ است و شما به یک دسته ساختار در حداقل سه سطح نیاز دارید ،تنها یک مگا منو توصیه می شود.




منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال پیش...

برای برنامه ریزی طراحی فروشگاه
اگر چه این اصل برای تلفن های موبایل به ظاهر غیر منطقی است، اما توسط بسیاری از خرده فروشان بزرگ مد دنبال می شود. تمرکز روی عکس های محصول به طور منظم ما را به اشتباه می اندازد و یک رویکرد مناسب استفاده از یک از طراحی اطراف است، که اغلب به طور کامل سیاه و سفید نگه داشته می شود. در نتیجه این، چشم مشتری است که مستقیما به محصولات کشیده می شود – در حالی که با یک پس زمینه رنگارنگ به سادگی می توان توجه مشتری را جلب نمود. در ضمن، در فروشگاه ها از تکنیک مشابه آجر و ملات استفاده می شود ، به طوری که به ندرت لباس های رنگارنگ در یک صفحه نمایش رنگی گذاشته خواهد شد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...