رفتن به مطلب

چگونگی بهینه سازی وب سایت های محلی


sh369

پست های پیشنهاد شده

همانطور که موتورهای جستجو دارای چند مرحله "جستجو" هستند، بیشتر افراد نیز برای بدست آوردن نتیجه بهتر درموتورهای جستجو، شروع به جستجو در شهر و محله های نزدیک به محل اقامت خود می کنند. این موضوع به دلیل افزایش نیاز بازدیدکنندگان است،آنها می خواهند بدانند با چه کسانی قرار است معامله کنند. بازدید کنندگان تمایل دارند شخصاً از محل کسب و کار شما دیدن نمایند. بنابراین هدف قرار دادن بازدیدکنندگان محلی در کنار بازدیدکنندگان جهانی، به وب سایت شما جهت جذب هردو قشر از بازدیدکنندگان کمک فراوانی خواهد کرد.

دلیل جهت بهینه سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان محلی:

یک نام تجاری جهت آگاه سازی افراد بسازید

وب سایت خود را با کلمات کلیدی خاص محلی جهت افزایش آگاهی افراد از نام تجاری و محل جغرافیایی کسب وکار خود، بهینه سازی نمایید.

ازاهرم اطمینان و صداقت استفاده نمایید.

اگر افراد و بازدیدکنندگان محلی به نام تجاری شما اعتماد کنند. این موضوع در وب سایت باعث جلب توجه دیگر بازدیدکنندگان در سراسر جهان خواهد شد. این برتری می تواند وب سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را از دیگر رقبا تفکیک سازد.

ROI وب سایت خود را افزایش دهید.

بررسی های اخیر نشان داده است که بهینه سازی وب سایت( به صورت محلی و جغرافیایی) باعث افزایش تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار می شود. محلی بودن خدمات و محصولات باعث مقرون به صرفه شدن هزینه ها شده و منجر به افزایش ROI در وب سایت شما می شود.

چگونه می توان وب سایت خود را برای جستجو های محلی بهینه سازی کرد؟

بهینه سازی وب سایت برای یک کسب و کار محلی شامل مراحل بهینه سازی تمامی صفحات اصلی و پر مخاطب و دیگر صفحات به همراه صفحات درخواست و ارسال و دیگر موارد می شود.

مراحل زیر تضمینی است برای حضور وب سایت شما در نتایج جستجوهای محلی:

اضافه کردن نام شهر به متا تگ ها:

اضافه کردن نام شهر به کلمات کلیدی اصلی در تگ عنوان مطالب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، تگ کلمات کلیدی و تگ توضیحات در وب سایت شما یکی از مهم ترین مراحل بهینه سازی وب سایت شما می باشد. زمانی که موتورهای جستجو در حال ایندکس کردن وب سایت ها هستند، ربات های جستجو بر روی نام شهر و تفسیر آن تاکید کرده و سپس در پایگاه داده ها نام شهر مورد نظر وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو نمایان خواهد شد.

از دیگر متا تگ های اطلاعات محلی موجود استفاده نمایید.

متا تگ های مختلف دیگری در HTML وجود دارد که می تواند به نفع بهینه سازی وب سایت های محلی عمل نماید. برخی دیگر از این متا تگ ها تحت عنوان های متا از جمله "کشور"، "موقعیت جغرافیایی" و یا ICMB می باشند. متا نام-کشور را می توان با قرار دادن نام کشوردر تگ های اصلی که بازدیدکنندگان آن کشور هدف شماست، بهینه سازی انجام دهید. متا نام ـ موقعیت جغرافیایی و یا ICMB را می توان در جهت مشخص شدن طول و عرض جغرافیایی مختصات شهر محل کسب و کار خود استفاده نمایید.

هر کشور دارای اطلاعات منحصر به فرد مربوط به ICMB می باشد. دادن این اطلاعات و مشخصات به موتورهای جستجو باعث ایجاد رتبه بندی محلی مطلوب تری برای وب سایت شما می شود.

ثبت وب سایت در لیست مرکز کسب و کار محلی گوگل

گوگل این امکان را به شما می دهد تا وب سایت خود را در لیست مشاغل و کسب و کارهای محلی بدون داشتن هزینه، ثبت نمایید. در این لیست می توانید جزئیات اطلاعات خود از جمله آدرس، محل فعالیت ها، شماره تماس، و ساعات کار خود را اضافه نمائید. تمامی جزئیات این اطلاعات در یک صفحه نمایش به صورت یک نقشه فشرده نشان داده و جزئیات دقیق محل کسب و کار شما نمایان می شود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید، اضافه کردن وب سایت تان به لیست رکز کسب و کار گوگل می باشد. برای این کار باید مراحل سریع تایید اطلاعات وب سایت خود را انجام داده تا بازدیدکنندگان راه خود را به وب سایت تجاری شما پیدا نمایند.

ایجاد بک لینک با کیفیت بال

یکی از جنبه های بسیار مهم بهینه سازی موتورهای جستجو ایجاد لینک می باشد.

موتورهای جستجو برای لینک های دریافتی هر وب سایت اهمیت ویژه ای قائل می باشد.و از آن به عنوان یک وسیله اندازه گیری جهت اندازه گیری میزان محبوبیت و شهرت وب سایتها استفاده می کنند.

شما می توانید با ارسال وب سایت خود به دایرکتوری های جستجوی صفحات با رتبه بالا و یا Yellow page ها و یا موتورهای جستجوی محلی و همچنین استفاده از ابزارهای مدیریت سایت گوگل اقدام به ایجاد بک لینک با کیفیت بالا نمایید.

انتخاب سرویس دهنده میزبان وب مناسب

اگر کسب و کار شما در انگلستان بوده و شرکت شما در آنجا مستقر می باشد و دامنه وب سایت شما .com است، و البته سرور سرویس دهنده میزبان وب شما در استرالیا می باشد؛ در این صورت شانس افزایش رتبه بندی درموتورهای جستجو برای وب سایت شما در استرالیا بیشتر خواهد بود. دلیل آن این است که؛ موتور جستجو، وب سایت شما را به عنوان یک وب سایت استرالیایی تشخیص می دهد وبرای موتورهای جستجو مشکل است که رتبه خوبی در موتورهای جستجوی انگلیس آن هم به عنوان .co.uk به این وب سایت بدهد.

به این ترتیب تصمیم خود برای داشتن میزبان وب مناسب در کشوری که بسیاری از مشتریان وب سایت شما زندگی می کنند را عملی نموده و آن را به دست ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب محلی بسپارید.

بهینه سازی وب سایت برای جستجو های محلی، غالباً برای وب سایت هایی است که بر اساس ارائه خدمات تجاری و مبتنی بر افزایش تولید و فروش می باشد.

 

این مقاله از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برداشته شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...