رفتن به مطلب

چگونه پینگ بک و ترک بک را غیر فعال کنیم ؟


پست های پیشنهاد شده

 

با سلام و درود فراوان.
تا حالا با کلماتی مانند ترک بک track back و پینگ بک pingback مواجه شده اید آیا معنی این دو واژه را میدانید؟ آیا میدانید چگونه درخواست ها و قوانین را در پست ها غیر فعال کنید؟
آیا شما مایل هستید که لینک ها یا اصطلاحا دنبالک ها و پینگ ها را در پست های قدیمی غیر فعال کنید؟
برای پاسخ به این پرسش ها با ما همراه باشید.
ترک بک همان لینک هایی می باشد که توسط سایر وب سایت ها در سایت شما ایجاد می شود و در واقع راه ارتباطی بین سایت هاست و پینگ بک لینک هایی هستند که کاملا اتوماتیک از سمت مقالات و پست های وب سایت شما دریافت می شود. پینگ ها به سایت های که مطالب مرتبط را دارد اطلاع رسانی میکند و امروزه این دنبالک ها و پینگ ها توسط وب سایت های اسپم مورد استفاده قرار گرفته شده اند در این مقاله ما سعی خواهیم کرد که آموزش کافی در جهت غیر فعال
کردن دنبالک ها و پینگ ها در پست های وردپرس را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.
در روز های اولیه سایت ها دنبالک ها و پینگ ها به عنوان یک راه ارتباطی با سایت های دیگر بسیار مورد کاربرد هستند چرا که لینک ها را به یکدیگر معرفی میکنند.
برای درک بهتر به این مثال توجه کنید :

بیایید فرض کنیم شما یک مقاله بنویسید و به پست های وب سایت دوست خود لینک دهید بعد از این کار به طور خودکار پینگ ها ارسال خواهند شد این منجر به اشتراک گذاری محتوا می شود حالا در نظر بگیرید که نظرات برای شما ارسال شوند. متاسفانه امروزه از این ویژگی عمدتا توسط اسپم ها مورد استفاده قرار گرفته شده است و از این طریق هزاران لینک و درخواست ارسال میشود حتی اگر شما برای جلوگیری از این ارسال ها از akismet استفاده کنید باز هم تعدادی از این اسپم ها را دریافت می کنید.

غیر فعال سازی پینگ بک
خوشبختانه وردپرس این امکان را در اختیار شما قرار داده است که چنین ویژگی را غیرفعال کنید برای انجام این کار در قسمت تنظیمات، گفت و گو ها گزینه ای با عنوان اجازه دادن به دیگر سایت ها برای فرستادن بازتاب بر نوشته های تازه وجود دارد که باید تیک آن را برداشته و آن را غیرفعال کنید.

pingback-mabnawp.jpg.fd3310511440daa2ecdac1cadd1fb25f.jpg

تیک این گزینه اجازه اطلاعیه لینک ها از وب سایت های دیگر ( پینگ و بازتاب ها)  را در اختیارتان قرار می دهد.
درخواست های غیر فعال کردن در تمام مقالات جدید
با این حال تنها در مقالات جدید این گزینه غیرفعال است اما در پست های قدیمی هنوز هم پینگ ها دیده خواهد شد پس بهتر از این ویژگی را در وردپرس غیرفعال کنیم. غیر فعال کردن قوانین و درخواست ها برای پست های وردپرس در ابتدا شما باید تمام پست های خود را در صفحه مشاهده کنید برای این کار در قسمت پست های وردپرس در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و نمایش پست های بیشتر در صفحه،تعداد آیتم را روی ۹۹۹ قرار دهید بعد از آن تیک کنار تمام پست ها را زده و از باکس کارهای دسته جمعی روی گزینه ویرایش کلیک کنید و بر روی اجرا بزنید سپس با گزینه مربوط به پینگ ها مواجه خواهید شد در اینجا آنها را غیرفعال کنید و به روز رسانی را انتخاب و از آن پس دیگر پینگ ها را نخواهید داشت.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

ضمن آرزوی توفیق و سلامتی . لطفا برای حمایت از ما مقاله را در مبنای وردپرس مطالعه کنید

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...