رفتن به مطلب

امکان استفاده از تکنولوژی NFC برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

به گزارش صبحانه، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با اشاره به تعداد و انواع بن کارت‌هایی که امسال در نمایشگاه کتاب صادر می‌شود، گفت: در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حدود 400 هزار بن کارت شامل بن کارت دانشجویان و طلاب، بن کارت دانش آموزان،بن کارت اساتید و همچنین بن کارت سازمان‌ها صادر و توزیع خواهد شد. وی با بیان این‌که متقاضیان برای ثبت نام می‌بایست به سایت bon.tibf.irمراجعه کنند، افزود: متفاضیان دریافت بن کارت از 31 فروردین تا 7 اردیبهشت فرصت دارند تا برای ثبت نام به این سایت مراجعه کنند، که این زمان‌بندی برای دانشجویان از ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت، برای دانش آموزان تهرانی از ۲ تا ۵ اردیبهشت و برای اساتید از ۵ تا ۷ اردیبهشت خواهد بود. 

نمازی افزود: با استفاده از این بن کارت‌ها، امکان خرید از پایانه های نصب شده در غرفه‌های ناشران در سراسرمحل نمایشگاه، به صورت خرید با کارت بانکی و همچنین تکنولوژی NFC وجود دارد. وی امکان بهره‌مندی از تکنولوژیNFC را مهم ترین ویژگی در این نمایشگاه دانست و افزود: امکان استفاده از این تکنولوژی امسال برای اولین بار فراهم شده است، همچنین با توجه به برقراری ارتباط آنلاین بین سایت ارشاد و سیستم توزیع بن کارت بانک، امکان ثبت نام در سایت ارشاد و دریافت کارت از طریق شعب و یا شهرنت‌های بانک، بدون وقفه ایجاد شده است. 

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه با اشاره به تعداد تجهیزات مورد استفاده در سی امین نمایشگاه کتاب تهران، تصریح کرد: بیش از 120 دستگاه اعم از خودپرداز، وب کیوسک، خوددریافت، ریسایکلر، خودبانک و صراف الکترونیک جهت ارائه خدمت به هم میهنان ، در محل نمایشگاه پیش بینی شده که بخشی از دستگاه‌ها هم اکنون نصب و راه اندازی شده و بقیه در حال ارسال، نصب و راه اندازی است. نمازی همچنین در خصوص روش استفاده از بن کارت مجازی گفت: برای دریافت کارت مجازی لازم است تا دانشجویان جهت احراز هویت به یکی از شعب و یا شهرنت‌های بانک شهر مراجعه کنند که پس از احراز هویت، بن کارت ایشان با توجه به شماره موبایلی که در سایت ارشاد اعلام کرده بودند در سامانه همراه شهر بانک شهر ثبت خواهد شد و رمز کارت تحویل خواهد شد. 

به گفته وی، دانشجویان می‌توانند پس از ۷ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت بانک شهر و نصب نرم افزار همراه شهر و انجام فرایند ثبت نام با همان شماره تلفن اعلام شده در زمان ثبت نام در سایت ارشاد، بن کارت خود را جستجو کرده و پس از انجام فرایند فعال سازی کارت، امکان استفاده از کارت برای ایشان فراهم خواهد شد. نمازی در خصوص فرایند استفاده از کارت جهت انجام تراکنش نیز گفت: این مرحله نیز بسیار ساده است، به این ترتیب که پس از ورود به بخش NFC و انتخاب شماره کارت و نزدیک کردن گوشی به پایانه فروش می‌توان بدون وجود شبکه و اینترنت اقدام به انجام تراکنش کرد. مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر تصریح کرد: کارت های صادره، صرفا در ایام نمایشگاه قابل استفاده است و امیدواریم در سال جدید نیز خدمات به خوبی به همه بازدیدکنندگان ارائه شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...