رفتن به مطلب

استفاده آفلاین از اینستاگرام امکانپذیر میشود


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

به گزارش صبحانه،به‌تازگی، اعلام شده است که فیس‌بوک، به‌زودی به کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی که از برنامه اینستاگرام بر روی گوشی‌هوشمند یا تبلت خود استفاده می‌کنند، این فرصت را می‌دهد تا به محتوایی که پیش‌تر مشاهده شده است؛ در حالت آفلاین نیز دسترسی داشته باشند. کاربران، هم‌چنین می‌توانند در حالت آفلاین در صفحاتی که قبلاً از آن‌ها بازدید نموده‌اند، کامنت ارسال نمایند یا پست‌هایی را که جالب می‌دانند، لایک کنند. آنفالو کردن کاربران نیز در حالت آفلاین امکان‌پذیر است و این تغییرات، زمانی‌که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید؛ اعمال خواهد شد.

علاوه‌براین، اعلام شده است که در حالت آفلاین می‌توانید به نسخه Cache پروفایل‌هایی که پیش‌تر از آن‌ها بازدید نموده‌اید یا میان به محتوایی که در زبانه Explore وجود دارد، دسترسی داشته باشید. البته هنوز هیچ اشاره‌ای به امکان استفاده از قابلیت "Stories" در حالت آفلاین، نشده است اما انتظار داریم که به‌زودی این موضوع امکان‌پذیر شود.

امکان استفاده از اینستاگرام به صورت آفلاین، یک ویژگی جدید در میان برنامه‌هایی که فیس‌بوک آن‌ها را تصاحب نموده؛ نیست و پیش‌تر در برنامه واتس‌اپ نیز این امکان فراهم شد تا کاربران به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به دوستان خود پیام ارسال نمایند و پیام‌ها زمانی‌که دسترسی به اینترنت فراهم باشد، ارسال می‌شود.

 توجه داشته باشید که استفاده از برنامه اینستاگرام به صورت آفلاین، در  ابتدا تنها برای کاربرانی ارائه خواهد شد که از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های اندرویدی استفاده می‌کنند. با این‌حال، ممکن است در آینده‌ای نزدیک، این قابلیت برای نسخه آی‌او‌اس برنامه اینستاگرام نیز ارائه شود. /شهر سخت افزار

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...