رفتن به مطلب

لینک بیلدینگ چیست؟


hooman_h

پست های پیشنهاد شده

لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت: امروزه علم طراحی سایت و سئو روز به روز پیشرفت می کند و شرایط آن بیشتر فراهم می آید که ما از دیگر رقبایمان عقب بمانیم. به همین علت برای شما راهکارهایی را آماده کرده ایم تا به شما پیشنهاد دهیم.

 

اهمیت سئوی سایت

 

دنیای اینترنت و دهکده ی جهانی هر روز بیش از روز قبل در حال پیشرفت و همه گیر شدن است. چه کنیم که از دیگر رقبایمان عقب نمانیم و بتوانیم در دنیای کسب و کار از پیشتازان باشیم؟ امروزه کمتر کسی وجود دارد که با دنیای اینترنت سروکار داشته باشد اما اسم گوگل به گوشش نخورده باشد. پس برای اینکه در حرفه و حوزه ی کاریمان پیشتاز باشیم لازم است تمام تلاشمان را به کار گیریم تا به رتبه های بالای گوگل نزدیک شویم.

 

راهکارهای سئوی سایت

 

در زمینه ی سئو، معیارهای دسته بندی گوگل و راهکارهای آن فاکتورهای فراوانی وجود دارد که به تفصیل در مطلب مولفه های رتبه بندی گوگل درباره آنها توضیح داده شده است. راهکارهایی همچون استفاده از هاست سئو برای سایت،  Cross Link | کراس لینک و … یکی از این راهکارها لینک بیلدینگ است که در این مقاله به آن میپردازیم.

 

انواع لینک بیلدینگ

 

لینک ها ارتباط و پیوند شما وب سایت های دیگر است. بدون این ارتباطات وب سایت شما به سختی دیده میشود. به این لینک یکطرفه گفته می شود، که به آن بک لینک هم میگویند. لینک دهی و اهمیت آن برای سئو سایت | لینک یک طرفه به شما کمک میکند تا کاملا به این موضوع واقف شوید. دو نوع لینک بیلدینگ می توانیم داشته باشیم: لینک داخلی و لینک خارجی که در ادامه به تفصیل توضیح میدهیم که هرکدام به چه معنا هستند. مزایا و معایب هرکدام و موارد استفاده ی هر کدام را نام خواهیم برد. همچنین برای اطلاع بیشتر، مطالعه ی بیشتر در این زمینه، اطلاع از بک لینک ها و تشخیص بک لینک خوب از بد می توانید مطلب آیا بک لینک هم چنان در سئوی سایت تاثیر دارد؟ را مطالعه فرمایید.

 

لینک بیلدینگ: لینک داخلی

 

لینک های داخلی ارتباطات و پیوند ها به مطالب خود وب سایت است. این نوع لینک بیلدینگ بیشتر برای لینک دهی و ارتباط مقالات وب سایت استفاده میشود. و بیشتر برای مواردی که برای جلوگیری از طولانی شدن بیش از حد مطلب کاربر و خواننده را به بخش دیگر و مطلب دیگری راهنمایی میکنید. اما این روش فقط در صورت نیاز استفاده میشود و تاثیر چندانی ندارد. چنانچه باز هم مشتاق بودید تا درباره این موضوع اطلاعات کسب نمایید مطلب استراتژی لینک دهی به شما کمک خواهد کرد.

 

لینک بیلدینگ: لینک خارجی

 

این نوع لینک دهی همانطور که از اسمش پیداست و با توجه به توضیحات لینک داخلی را میتوان حدس زد. به لینک هایی که به دامنه ها و وب سایت های دیگر مرتبط میشود لینک خارجی میگوییم. این نوع لینک دهی تاثیر بیشتری در سئوی سایت دارد. بدین صورت که بیشتر کمک میکند تا گوگل پی به اعتبار شما میبرد. در این روش سعی کنید تا وب سایت های معتبر تر به وب سایت شما لینک شوند تا به طبع اعتبار شما نیز بالا رود.

 

اما همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که مطالب و محتوای مفید بیشترین بازدید را به سمت خود می کشاند. و همیشه بهترین و کم ریسک ترین راهکار است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...