رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

راهنمای مدیریت و کاربری نسخه x.6

vtiger-crm-book.jpg

اولین و کامل ترین کتاب آموزش CRM ویتایگر به زبان فارسی ، پس از اخذ مجوز های لازم به دو صورت الکترونیکی و چاپی توسط گروه ویتایگر فارسی ( VTfarsi.ir ) در دسترس کاربران ویتایگر قرار گرفت. این کتاب توسط مهندس حمید ربیعی و در حدود ۲۵۰ صفحه به نگارش در آمده و در آن به موضوعات زیر پرداخته شده است:

 

  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری- CRM چیست، چرا به CRM نیاز داریم، چگونه یک نرم افزار CRM انتخاب کنیم و چرا ویتایگر را انتخاب کنیم.
  • رویکرد کلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر – ممکن است در ابتدا کار با تمامی ماژول ها و ارتباط میان آن ها کمی خسته کننده باشد، اما ما شما را با چگونگی کار با قسمت های مختلف آشنا و یاری خواهیم نمود.
  • نقطه ی آغازین کار با نرم افزار سی آر ام – اولین کاری که می بایست انجام دهید، چیست؟
  • اتوماسیون نیروی فروش– پس از وارد کردن اطلاعات در سیستم، چگونه این نرم افزار می تواند به صورت خودکار از اقدامات به عمل آمده توسط شما پشتیبانی کند؟
  • درک تمامی روابط – اکثر اطلاعات وارد شده در نرم افزار سی آر ام به گونه ای با یکدیگر مرتبط می باشند. این روابط به همراه اهداف خود به طور گسترده مستند سازی شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مثال های ارائه شده مراجعه فرمایید.
  • سفارشی سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری – به طور کلی ساختار هر شرکت متفاوت است. ما در این راهنما نحوه ی تنظیم نرم افزار بر اساس نیاز های شرکت های مختلف را توضیح می دهیم.
  • تنظیمات امنیتی – در این قسمت به اصول و پیاده سازی اقدامات امنیتی مبتنی بر نقش ها می پردازیم.
  • ابزارها – نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای مجموعه ای از ابزارها است که علاوه بر گزارش دهی به بخش مدیریت، تیم فروش سازمان را هم پشتیبانی می کند.

 

این کتاب راهنما CRM بر اساس نسخه ی رسمی ۶٫۵ تهیه شده است. توجه داشته باشید در این راهنما صحبتی از تفاوت های موجود میان نسخه ی ۶٫۵ با سایر نسخه های توسعه دهندگان و پارتنرهای ویتایگر نظیر پکیج های پارس ویتایگر نشده و تنها ماژول هایی که تحت عنوان ماژول های سیستمی هستند، توضیح داده شده است. اگر چه این کتاب راهنمای CRM به عنوان یک کتاب مرجع برای کاربران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر تالیف شده است، اما شرکت ویتایگر به طور رسمی مسئول تنظیم و نگارش آن نبوده و اهداف توسعه و سفارشی سازی نرم افزار را در بر نمی گیرد. البته امیدواریم این کتاب راهنما، به اکثر سوالاتی که ممکن است درخصوص ویژگی ها و ماژول های نرم افزار برای شما پیش آید، پاسخ دهد.

 

دانلود : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه پیش ...

ممنون از اطلاعات مفیدتون من یه سوالی داشتم شرکت ما به تازگی نیازداره به خرید یک نرم افزار crm یا همان نرم افزار ارتباط با مشتریان می خواستم ببینم شما کدوم یک از این نرم افزارهای crm رو پیشنهاد می دین چون من اطلاعاتی دقیق و تجربه ای تو این موضوع ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید ، من دو نوع از این نرم افزارهای crm رو پیدا کردم که لینکش رو برای شما قرار میدم لطفا توضیحات و تجربیات خودتون رو اعلام کنید و اگر امکان داشت معرفی کنید :
 

نقل قول

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

با تشکر از شما 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...