رفتن به مطلب

چرا وردپرس را انتخاب میکنیم ؟


mbm159

پست های پیشنهاد شده

وردپرس یکی از بهترین گزینه ها برای وبلاگ نویسی و ایجاد محتوا بر روی وب است و من تنها کسی نیستم که به این موضوع اعتقاد دارم بسیاری هستند که با من موافق اند. در اینجا ما می خواهیم در باره ورد پرس و چرا ما وردپرس را انتخاب کرده ایم صحبت کنیم ؟
من از طرفداران بزرگ وردپرس هستم. وردپرس در حال حاضر قدرت تقریبا ۱۹ درصد از کل وب را به خود اختصاص داده است و این بسیار قابل ملاحظه است. وردپرس به زبان ساده یک سیستم برای ایجاد سایت و راه اندازی وب سایت می باشد که شما می توانید به صورت کاملا رایگان آن را در اختیار داشته باشید و از آن استفاده نمایید و سپس وب سایت خود را به طور کامل با جزئیات و امکانات متفاوت و طرح دلخواه بر روی آن راه اندازی کرده و مطالب و بخشهای مختلف سایت را خودتان مدیریت کنید. ولی اگر بخواهیم تعریف حرفه ای تر و تخصصی تر از وردپرس داشته باشیم می توان گفت یک نرم افزار قدرتمند تحت وب است که در دسته ی سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS ها قرار دارد .

 

لطفا برای حمایت از ما مقاله را در " مبنای وردپرس " مطالعه کنید.

چرا وردپرس؟

قدرت وردپرس ۱۹٪ از وب است موارد عمده استفاده از وردپرس در زمینه کسب و کار می باشد و حضور مشاغل مختلف به عنوان یک سایت در دنیای بزرگ وب می باشد که همین سایت می تواند تأثیر بسزایی در شغل و کسب و درآمد افراد مختلف داشته باشد .

حالا چرا وردپرس را انتخاب کنیم ؟؟؟

قدرتمند: یکی از دلایل اصلی بسیاری از مردم در استفاده از وردپرس قدرت آن است. در نظر بگیرید شما به جایی نیاز دارید که در آن بتوانید تمام قسمت ها اعم از  فهرست ها ، فیلم ها ، تصاویر ، پروژه ها و … را داشته باشید و آن را در دنیای وب اختیار تمام کاربران خود قرار دهید شما به کمک وردپرس می توانید چنینی جایی را به راحتی اداره کنید. این می تواند به عنوان یک سیستم مدیریت کلاس درس کامل باشد که در آن دانش آموزان می توانند از ویژگی های مانند بحث هایی در زمینه های مختلف انجمن ها،شنیدن و دیدن نظرات ، برخورداری از انتقادات و تشویق ها و در اختیار قرار دادن بسیاری از خدمات و محصولات باشد . همچنین محیطی است کاملا ساده و آسان مه در آن به راحتی می شود نوشت و نظرات را دریافت کرد و در اختیار سایرین قرار داد جامعه وردپرس طراحی شده است برای دیدار با هزاران نفر که دارای نیازهای مختلف هستند.

آسان برای استفاده: اغلب ما معتقدیم که “قدرتمند” با “آسان”تناقض دارند و نمی توانند چندان کنار هم باشند . بسیاری از برنامه هایی که قدرتمند هستند می توانند دست و پا گیر و سخت و قابل درک نباشند ولی وردپرس با اینکه قدرتمند است ، بسیار آسان می باشد برای یک شروع فوق العاده  با یک طرح ساده و آسان است و همچنین با قدرتی شگفت انگیز.

انعطاف پذیر: قابلیت های وردپرس اجازه می دهد تا آن را به خدمت اهداف مختلف برای وبلاگ ها، وب سایت های شخصی، اوراق بهادار، عکاسی و ویدئو ، سایت های کسب و کار و سایت های شرکت ها، و همچنین سایت های گروه و چند کاربر. با هزاران پلاگین در اختیار گرفت و از آن استفاده کرد ، شما می توانید با اضافه کردن / تغییر / تغییر وبلاگ  و وب سایت خود برای هر استفاده خاص از آن بهره مند شوید .

تغییرات و به روز : وردپرس راکد نمی ماند. این تیم در بهبود و انتشار به روز رسانی در هر چند ماه یکبار ، تمرکز دارد. وردپرس با تکنولوژی روز همراه است و در جامعه بزرگ از توسعه دهندگان این وردپرس است که به جای هل دادن آن ، به سوی پیشرفت پرش کرده است و به سرعت جایگاه ویژه و خاصی را برای خود به دست
آورده است و همچنان با ایده هایی جدید که بسیاری در حال کار بر روی آنها هستند منتظر است تا خود را بارها و بارها به همگان اثبات کند .

شاد باشید .

 

منبع : مبنای وردپرس

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...