رفتن به مطلب

نمایش دسته های بدون مطالب در سایت وردپرسی


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

 تقریبا 3 سال پیش یک قالب وردپرسی برای یکی از مشتری ها طراحی کرده بودیم در زمینه سایت تفریحی بود ، بعد از اتمام کار و تحویل آن به مشتری ، به ما اطلاع دادند که تمایل دارند تا دسته هایی که در سایت خود ایجاد می کنند و اما بدون نوشته هست هم در سایت نمایش داده شود ، حتما می دانید که وردپرس در حال کلی تنها این قابلیت روی آن تنظیم شده است که تنها دسته هایی را در سایت به بازدید کنندگان نمایش می دهد که درن آن دسته ها مطالبی قرار داده باشید .

 

از همین رو ما برای این مشتری عزیز در سدد شدیم تا راهی پیدا کنیم که دسته های بدون مطالب هم در سایت وی برای بازدیدکنندگان به نمایش در آیند ، بالاخره تلاش ما و پیگیری های ما برای اینکار نتیجه داد و به قطعه کدی رسیدیم که با استفاده از آن در قالب سایت خود می توانید دسته های بدون مطالب را هم روی سایت به نمایش در آورید ، از همین رو امروز در این آموزش از تالار تصمیم گرفتیم تا این قطعه کد را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم که شاید به کار خیلی از دوستان بیاید .

 

کد نمایش دسته های بدون مطلب

بسیار خب ، کار بسیار ساده است مثل همیشه ما یک کد داریم که آن را در زیر می توانید مشاهده کنید ، و باز هم طبق معمول باید آن را کپی و در قالب سایت خود قرار دهید که به شما خواهیم گفت این کد را در کدام فایل قرار دهید . توجه داشته باشید که برای استفاده از این کد تنها کافیست آن را در انتهای فایل functions.php قالب وبسایت خود قرار دهید .

 

add_filter( 'widget_categories_args', 'mrcode_force_empty_cats' );
function mrcode_force_empty_cats($cat_args) {
    $cat_args['hide_empty'] = 0;
    return $cat_args;
}

 

وجه داشته باشید ، کار هنوز به اتمام نرسیده است ، در کد بالا وقتی عدد مقابل hide_empty را 0 قرار دهیم یعنی بیان میکند تمامی دسته ها اعم از دسته های بدون مطالب و هم دسته های با مطالب در سایت نمایش داده شوند  .

موفق باشید

 

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...