رفتن به مطلب

سایت بازار برق


zahra_r

پست های پیشنهاد شده

تیم متخصصین بازاربرق با پانزده سال سابقه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکترونیک و ده سال سابقه تولید لوازم برق و روشنایی و فروش شمع تزیینی و شمع فانتزی اصفهان ، گرد هم آمده است تا از جامع ترین سایت تخصصی برق و الکترونیک ایران رونمایی کند .

 

این سایت در نظر دارد درعین ایجاد فرصتی مناسب برای رقابت سالم و پویا بین همکاران ، تولیدکنندگان و واردکنندگان گرامی در سطح بین المللی ، بهترین و جامع ترین خدمات را برای مشتریان نیز فراهم اورد .

 

تولیدکنندگان و واردکنندگان محترم در صورت تمایل می توانند در جهت بهبود در فرآیند فروش و بازاریابی محصولات خود ، از سایت جامع بازار برق استفاده نمایند. سایت بازار برق در نظر دارد در جهت برند سازی گامی بلند و عملی بر دارد.از این رو قصد داریم از تولید کنندگان داخلی که تمایل به فضایی برای بهتر دیده شدن دارند حمایت به عمل آوریم. امید است این اقدام عملی گامی کوچک در جهت بهبود هر چه بیشتر تولیدات داخلی باشد.

 

برند ما

سیستم مدیریت محتوا-IMG

هدف برگزیده تیم بازار برق ،حفظ برَند و تولیداتِ ایرانی معتبر ، معرفی و ارایه به بازارهای بین المللی می باشد . از این رو از تمامی همکاران ، تولید کنندگان و وارد کنندگان دعوت میشود تا در این مسیر همراه ما باشند .

قیمت شمع تزیینی

قیمت شمع فانتزی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...